Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Hei. Er det flere enn meg som er igang med bryllupsforberedelser, men som ennå ikke har satt nøyaktig dato. Vi forlovet oss i høst, og planlegger å gifte oss i august neste år, men vi vet ennå ikke hvilken dato. Grunnen til det er blant annet usikkerhet i forhold til både kirke og lokaler. Vi ønsker å ha festen på Nordre Skøyen Hovedgård, men der får vi ikke svar på om vi får lokalene før langt uti februar. Derfor tør vi ikke å sette datoen ennå. Litt frustrerende, for jeg føler ikke at jeg kommer helt i gang før dette er i boks. Har sjekket litt rundt med kirke, men heller ikke det er helt i boks. Måtte bare lufte litt frustrasjon. Føler at jeg blir litt stressa, men jeg får jo ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Vi har satt dato, men hadde to bytter underveis (i forhold til lokale, ferie etc.) selv om vi hadde begynt planleggingen. Alternativt kan dere jo finne et lokale i bakhånd i tilfelle dere ikke får Nordre Skøyen Hovedgård. Det kan jo begynne å bli litt dårlig utvalg på bryllupslokaler i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Joda Snorkie. Vi har tenkt og undersøkt alternativer. Det vi tenkte var å søke om flere lørdager, i prioritert rekkefølge. Da må vi vel få en av dem. Det er slik at de som bor i bydelen har fortrinnsrett, og vi bor i bydelen, så jeg har tro på at dette går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Vi har heller ikke direkte fastsatt dato. Men i signaturen min står det en ønske dato da. Syns det er litt væl tidlig å ordne kirke 2 år frem i tid Håper det blir flere vinterbruder her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Vi skal enten ha et vinterbryllup i februar 2005, eller et sommerbryllup 16.juli 2005. Har ikke bestemt oss enda, skal bruke litt mer tid. Så er såvidt i gang med planleggingen, men ikke noe mer enn det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Nix. Datoen -og klokkeslettet- vårt har vært bestemt siden ringen ble satt på fingeren. Der har den sittet i 7764 timer (324 dager) så vi bestemte oss relativt kjapt, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Hehehehe...vi har også bestemt og bestilt alt!! dato, klokkeslett, kirke, lokaler, fotograf, transport, hotell osv osv..... Kansje jeg er litt hysterisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 13. november 2003 #8 Del Skrevet 13. november 2003 uff, gjesten over var meg...glemte å logge meg inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå