AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Noen som kan gi meg linker til kule partylåter? Liker sånn standar party-musikk for unge mennesker Liker f.eks Saxobeat og Sexplotion og Danza Kuduro.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Magic system - chèrie coco. Den er kul! Og Don Omar - Taboo.
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Ikke for å stjele tråden din eller noe, men jeg leter etter en sang jeg hørte på fest i forrige uke. Det er en veldig populær partysang fortida, men jeg husker ikke hva den heter eller hvordan den var. Alt jeg husker er at det er en hiphop rap-sang med en av de mest kjente rapperne, husker ikke hvilken, kanskje Usher? Hmm. Den er sikkert på noen lister for tida, har hørt den på radioen også. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #6 Skrevet 11. juni 2011 Cascada med everytime we toutch! Tears of the sun, nei jeg vet ikke hvilken sang du prater om ...
venus_ Skrevet 11. juni 2011 #7 Skrevet 11. juni 2011 Ikke for å stjele tråden din eller noe, men jeg leter etter en sang jeg hørte på fest i forrige uke. Det er en veldig populær partysang fortida, men jeg husker ikke hva den heter eller hvordan den var. Alt jeg husker er at det er en hiphop rap-sang med en av de mest kjente rapperne, husker ikke hvilken, kanskje Usher? Hmm. Den er sikkert på noen lister for tida, har hørt den på radioen også. Noen som vet? Jeremih - Down on me ?
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Jeremih - Down on me ? Den er kul, men det er ikke den dessverre ;o
venus_ Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 Den er kul, men det er ikke den dessverre ;o Usher - more ? Hvis ikke, hvordan er den i forhold til de to sangene?
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 Usher - more ? Hvis ikke, hvordan er den i forhold til de to sangene? Japp, det er den Fant den nettopp på youtube!
Lunivere Skrevet 11. juni 2011 #12 Skrevet 11. juni 2011 Baby Alice - Pina colada boy Andrea Banica - Samba Italobrothers - Stamp on the ground (russ 2010! ) + So small og Radio hardcore Eddy Wata - I like the way Eli Rose - I can feel Tim Berg - Seek bromance Taryn Manning - Spotlight Taio Cruz - Higher The Saturdays - Notorious + Higher Stian K - Dagen derpå Paradiso Girls - Patron tequila Mohombi - Bumpy ride Manian - Loco Inna - 10 minutes
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. juni 2011 #13 Skrevet 12. juni 2011 Ikke for å stjele tråden din eller noe, men jeg leter etter en sang jeg hørte på fest i forrige uke. Det er en veldig populær partysang fortida, men jeg husker ikke hva den heter eller hvordan den var. Alt jeg husker er at det er en hiphop rap-sang med en av de mest kjente rapperne, husker ikke hvilken, kanskje Usher? Hmm. Den er sikkert på noen lister for tida, har hørt den på radioen også. Noen som vet? Kan det være denne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå