Gå til innhold

Libero-reklamen, går det virkelig an

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så

reklamen på TV nå nettopp, og jeg er mildt sagt sjokkert! Her utsetter de et lite, forsvarsløst barn for livsfare, bare for å selge bleier! :sjokkert:

Dette kan da ikke være lov??? Både bleieprodusenten, reklamebyrået og foreldrene bør jo meldes til barnevernet. Går det virkelig an!? Hvorfor reagerer ingen??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvordan er det mulig?

Sikkert en foreldreløs unge som ingen vil ha likevel.

:ironi:

• Liker 7
Skrevet

:skratte:

Utrolig hva et barn kan gjøre, bare det har rett bleie-merke!!

• Liker 5
Skrevet

Filmtriks og spesialeffekter er fine biler :jepp:

• Liker 9
Skrevet

Er du så tett i pappen at du tror det er virkelig??

• Liker 13
Skrevet

Hva mener du? Ungen har jo steinkontroll!

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så

reklamen på TV nå nettopp, og jeg er mildt sagt sjokkert! Her utsetter de et lite, forsvarsløst barn for livsfare, bare for å selge bleier! :sjokkert:

Dette kan da ikke være lov??? Både bleieprodusenten, reklamebyrået og foreldrene bør jo meldes til barnevernet. Går det virkelig an!? Hvorfor reagerer ingen??

Makan!!! Har herved sendt melding til barnevernet, politi og kystvakta.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Altså, man ser jo at det er virkelig!

• Liker 1
Skrevet

Kampen for å selge bleier er alvorlige saker! :fnise:

Bare se her: http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10029852

Selvsagt at reklamefilmen er laget ved hjelp av filmtriks. Med dagens teknologi er det da ikke noe problem å få det til å se ut som om ungen klatrer på fjelltoppene.

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Ungen har jo steinkontroll!

Ja, er dette noe å gnelle om lissom? Hadde h*n hatt problem, så forstår jeg, men dette?? Pis åff keik!!

Skrevet

Han har jo sikkert øvd først!

Its not his first rodeo! :cowboy:

• Liker 4
Skrevet
:skratte: ts du kødder sant :skratte: :skratte:
  • Liker 3
Skrevet

:hoho:

Det eneste denne ungen settes i fare for er å bli ledd av da han kommer i puberteten siden det ligger filmer av ham klatrende i bleie på youtube :lol:

• Liker 3
Gjest mayken
Skrevet

... ehh Bluescreen...??!!

ts: Lenge siden sist du så en film av nyere dato? Du som er så inn i reklamene som går på tv om dagen har kanskje også fått med deg den hvor en dame står foran en grønn skjerm med en kost i den ene hånda og svaier fra side til side.. og vips så ser det ut som hun klamrer seg fast på et båtdekk i høy sjø?

Vil tippe at det farligste den liberoungen klatrer på er en haug med puter! :P

• Liker 1
Skrevet

gurimalla, tenk på stakkars foreldrene hans liksom.

de er sikkert hysterisk redde hele tiden, håper aldri jeg får en så sterk og ambisiøs unge, hadde nok tatt livet av meg å drive å klarte etter den.

• Liker 2
Skrevet

Syntes reklamen er riktig festlig jeg da.

Skrevet

Takk ts, det var dagens latter. :fnise:

Skrevet

:hoho: Ja, takk for dagens latter :hoho:

Har du sett den med daimkuler eller hva det er? Der er det en mann som står på en stol, og så PLUTSELIG står han på et fjell. Helt ekte, den også. Og så fins det en mann som heter Mr. Melk som er kjempeflink med pingpongballer, han i MacDonalds-reklamen GÅR virkelig fra Oslo til vestlandet, og en må virkelig passe seg når man drikker Cola Zero, for da kommer det plutselig et helikopter over blokka di fylt med et helt SWAT-team!

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg så

Håper dette innlegget er ment som tull?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...