Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Little princess
Skrevet (endret)

Nå har jeg googlet opp og ned men jeg finner ikke et svar på det jeg lurer på.

Jeg har den siste måneden drømt to ganger at det er bryllupsdagen min og jeg innser PLUTSELIG at jeg har fullstendig glemt å skaffe meg kjole! Jeg er allerede i kirken med min forlovede og familien min og er bare en time eller to til bryllupet begynner. Jeg får selvfølgelig panikk og lurer på hvordan i huleste jeg kunne glemme noe av det aller aller viktigste for den dagen, også begynner en vill jakt for å finne en kjole jeg kan ha på meg. Og der, midt i handlinga så slutter drømmen.

Den setter litt preg på meg og jeg huser den alltid veldig levende, noe jeg aldri gjør med mine andre drømmer.

Jeg er en smule overtroisk av meg, så jeg tror at det betyr noe. Jeg vet bare ikke hva..

Så, er det noen kloke KG-damer som kan hjelpe meg? :)

Endret av Little princess
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste kloke svaret er at dette er en drøm. Og drømmer er fantasi som delvis bygger på det du har opplevd eller tenkt på tidligere.

Så om du skal gifte deg, så tenker du naturligvis mye på dette. Og disse tankene vil være et mer eller mindre sterkt ekko i hodet ditt når du sover.

Og der slutter det.

Ingen som er kloke vil si at siden du drømmer dette, så må det være et forvarsel som har en magisk betydning. Slik fungerer ikke verden.

Gjest Little princess
Skrevet

Men jeg er hverken forlovet eller skal gifte meg, så jeg kan ikke skylde på bryllupsnerver heller gitt.

Ja, det er jo mulig jeg legger for mye i det, men jeg bare lurte på om det var noen som hadde et evt forslag å komme med til meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Å forberede et bryllup og bryllupsdagen er veldig stressende og omfattende. Det er mye man skal huske på. Kanskje det er mye som skjer i livet ditt nå, du styrer med mye, og det er litt vanskelig å holde oversikten? Kjolen er jo liksom det viktigste til bruden, så det at det er den du har glemt, kan kanskje si noe om at du forsømmer deg selv midt oppi alt kaoset i livet ditt?

Hva tror du?

(Personlig har jeg forøvrig drømt at jeg sitter på togstasjonen på vei til mitt eget bryllup, og er redd for å ikke rekke frem i tide, og så oppdager jeg at jeg ikke har vasket håret mitt! På bryllupsdagen min! Grusom drøm!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...