Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Om ca 5 mnd skal familien flytte til Spania. MEN så er planen da at jeg har tenkt å flytte til Paris og prøve å få meg jobb i Disneyland Paris.

SÅ, er det noen der ute som har jobbet i Disneyland før? Hvordan var det på auditionen deres? Åssen spørsmål fikk dere, og hvordan var auditionen ellers (med tanke på at man kanskje må danse og mime litt for "the judges")..?

Noen som kan komme med noen gode råd og tips? Og eventuelt hvordan jeg går frem for å søke?

Altså, jeg sliter med sosial angst, så jeg vil helst jobbe som en disney figur. (Ikke face character, men en med "heldrakt", hode og hele pakka) :P..

Noen som vet hvor jeg kan gå på audition, eller kan ringe noen eller noe sånt?

Og eventuelt når neste audition er?

Jeg vil helst jobbe der så lengst så mulig, og er det da bedre å leie bolig utenfor eller innenfor Disneyland da, i og med at man bare kan bo der inne i 6 mnd før man må flytte ut?

Takker så hjertelig mye på forhånd for svar!

(Dette er veldig viktig for meg, så håper hvertfall noen svarer ^^)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at Paris ikke er i Spania?

• Liker 3
Skrevet

Ehh ja..? Det er egentlig planen at vi alle sammen skal flytte til Spania, og det skal skje, men jeg skal bare bo i Spania i en liten tid før jeg drar til Paris........

Skrevet

Okei, så det er ingen som har jobbet i Disneyland før? :S

Skrevet

:skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt om noen som har jobbet der, bare om de som har jobbet i usa. Kan du ikke prøve å google det :)?

Skrevet

Jeg har googla det, men finner ikke så mye også vil jeg gjerne ha forskjellige meninger og tips fra de som har jobbet der :) sånn at jeg vet hva jeg har i vente tenkte jeg på.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...