MsPaddington Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 I Bergen i dag regner det ganske godt, samtidig som det er ganske varmt - det er rett og slett skikkelig lummert. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal kle meg. Er redd for at det blir alt for varmt og klamt å ha på seg regnjakke, men så er det vel også sjanse for at det blir for kaldt å jogge i våte klær? Og så har jeg et annet problem. Jeg har et sterkt behov for å høre på musikk når jeg jogger, men vet ikke helt hvor mye høretelefonene tåler. Tidligere når det har vært kjøligere ute har jeg alltid bare tatt på et pannebånd for å beskytte proppene, men jeg tror det kanskje blir litt for varmt i dag? Er det noe forskjell på om man f eks bruker koss eller apple sine med tanke på hvor mye de tåler? Hva gjør dere når det regner? Takk for tips!
Benedicte22 Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg fletter håret i to fletter sånn håret "dekker over" ørene. Og dermed dekker øreproppene. Ser litt fjortis ut, men det spiller ingen rolle, jeg skal jo bare ut å løpe. Edit: Jeg bruker forresten tights og en veldig tynn regnjakke når det er varmt og regner. Og har en tskjorte under. Endret 6. juni 2011 av Benedicte22
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Det finnes høretelefoner som er spesielt for trening, de er vanntette og tåler generelt litt mer. De fleste merker har dem, og jeg anbefaler å kjøpe et par, for i tillegg til å tåle vann og svette sitter de som oftest bedre også. Trenger ikke koster mer enn et par hundre. Det greieste å ha på seg er vel en vannavstøtende løpejakke som puster? Veier ikke så mye og er ikke så varme.
PepsiMax Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Hvor får man kjøpt slike øreklokker? så billig? tåler koss sine noe særlig regn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå