Gå til innhold

Rett og slett

Hvor mange dager har du mens?  

1. 1. Hvor mange dager har du mens?

• 1-2
      0
    • 2-3
      3
    • 3-4
      16
    • 4-5
      20
    • 5-6
      16
    • 6-7
      11
    • Annet
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ca 5 dager. Og 2 dager smertehelvete i forkant.

Hvorfor et det ingen forskere som prøver å gjøre noe med dette? De klarer jo det medte i disse dager.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Litt vanskelig å svare på, siden du ikke definerer hva mens er. Det mange definerer som mens er ikke mens. Spotting som kommer før og etter mensen er ikke å betrakte som mens.

Mens = blødning med friskt blod. Kanskje noen som endret svaret sitt nå?

Greit nok om noen vil kalle det spotting på slutten, men det tar nå 7-8 dager fra begynnelse til slutt alikevel ! Mannen min synes det er veeeldig lenge!

Skrevet

Før Yasmin: ca 7 dager med au au

Etter Yasmin Ca 4 dager med litt små-au

Skrevet

Mellom 1 og 3 dager - har hormonspiral. Uten den er det 7 til 8 lange dager... Et under at jeg ikke er blodfattig :ler:

Skrevet

5-6 dager med litt varierende mengde. Det ble litt kraftigere blødninger etter at jeg fikk spiral og i tillegg får jeg en del mellomblødninger. :vinke:

Skrevet

Jeg hadde hele 6-7 dager inntil jeg begynte på p-piller. Nå slipper jeg unna med 3-4.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde blødninger 6-7 dager. Det forandret seg ikke da jeg begynte på p-piller, men nå da jeg har sluttet på pillene har det kortet ned til 5-6 (får håpe det holder seg, skikkelig kjipt å ha det ei uke!)

Skrevet

5-6 dager, synes ikke det er det beste her i verden, men det jo et tegn på at jeg faktisk er tålig frisk og rask og ikke gravid, og det synes jeg er fint:)

Gikk på p-piller ei stund, gikk verken opp eller ned i antall dager, det ble bare litt mer "syklisk" (altså det var lettere å vite når den kom). Men jeg slutta igjen, blir så eksta humør syk av det (har gått på flere typer), og merker det ikke før jeg slutter på pillene at jeg faktisk blir i mer gjevnt humør.

Skrevet

Hadde 5-6 dager før jeg begynte med hormonprevensjon. På p-sprøyta mistet jeg mensen totalt, mens nå som jeg bruker p-ring har jeg småblødninger i 2-3 dager. I følge definisjonen til 14062003 har jeg vel egentlig ikke noe mens i det hele tatt - kanskje en halv dag...

Skrevet

Nå er det noen måneder siden sist, men hadde ca 4 dager når jeg en sjelden gang hadde mensen.

Skrevet

7-8 dager, faktisk. (Men så har jeg endometriose da.)

Skrevet

1-2 dager... i året..... hehe... hormonspiral er toppen.....

Skrevet

ca 5 og ikke noe særlig vondt, litt murring i rygg/mage en dag eller to.

Skrevet

hadde ganske nøyaktig 7 dager mens jeg gikk på p-pilla, men nå har jeg akkurat slutta, så det kan jo bli spennende og se hva som skjer :P

Skrevet

4 dager. Går på p-piller så derfor har jeg relativt kort og lite mens. Bruker også alltid tamponger (bind om natten, evnt. står jeg opp på natten og setter i tampong dersom jeg våkner av at jeg har mensen). Visste dere at de som bruker tampong har mensen en dag kortere? For da behøver ikke mensvæsken å snirkle seg ned og ut. Den blir fanget opp i gjerningsøyeblikket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...