Gå til innhold

Rett og slett

Hvor mange dager har du mens?  

1. 1. Hvor mange dager har du mens?

• 1-2
      0
    • 2-3
      3
    • 3-4
      16
    • 4-5
      20
    • 5-6
      16
    • 6-7
      11
    • Annet
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer rett og slett på hvor lang mensrtuasjon du har. Antall dager altså. Sånn cirka.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

7 laaaaaaaaaaange dager :evil: Er vel en av de få som gleder seg til overgangsalderen, for å slippe unna denne dritten.

Skrevet

Litt vanskelig å svare på, siden du ikke definerer hva mens er. Det mange definerer som mens er ikke mens. Spotting som kommer før og etter mensen er ikke å betrakte som mens.

Mens = blødning med friskt blod. Kanskje noen som endret svaret sitt nå?

Skrevet
Litt vanskelig å svare på, siden du ikke definerer hva mens er. Det mange definerer som mens er ikke mens. Spotting som kommer før og etter mensen er ikke å betrakte som mens.

Jøss :o visste ikke at det var flere definisjoner på mens.

Har selv mens i 3-4 dager (både før og etter innlegget ovenfor)

Skrevet

Ca 5-6 dager. Men det tar jo 3 dager før mensen kommer skikkelig i gang, det er kjedelig. Bedre med full guffe og bli ferdig!!! :ler:

Skrevet

I følge definisjonen til 14062003 har jeg mens i 4-5 dager, totalt med "det hele" går det nok drøyt en uke.

Jennifer

Skrevet

Javel da har vi noe forskjellig definisjon på hva som er mens og ikke, men utfra din definisjon: 3 dager

Skrevet

Vel, når den begynner, så begynner den for min del - uansett hva folk definerer....

Fra første dag til sise dag går det 6-7 dager.

Spotting kommer først, men det varer kun noen få timer....

HATER DEN MØKKA ! :evil:

( har hatt lenge + ekstra vondt + mye helt siden jeg var 10(!) år!! )

Skrevet

Halvannet døgn.

Men mengden er den samme som "vanlige folk" får på en uke. Så jeg får ikek gjort så mye annet det døgnet - for å si det sånn.

Skrevet

Jeg har mensen fra begynnelse til slutt i ca 5-6 dager.

Det kommer ofte lite i begynnelse og slutten - men det er nå likevel mens da slik jeg ser det. Ukr :-? :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...