Gjest Anonym gjest nå Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Hva syns dere her inne om en aldersforskjell på 14 år, den såkalte gale veien da? Vi bryr oss ikke om det selv, men det kunne vært interessant å få vite hva andre mennesker tenker om det! Jeg er 42, og han er 28. JEG SER YNGRE UT ENN JEG ER, HAN SER LITT ELDRE UT ENN HAN ER. Vel, jeg venter på svar. Dette skal bli moro. Får skynde meg å tillegge at HAN og JEG ikke bruker noen energi på å bekymre oss for alderen vår. Men jeg lurer på om muligens andre gjør det.............
Ingeborg Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Jeg lar meg verken imponere, irritere eller provosere av den grunn. Min beste venninne er 38 snart, samboeren hennes gjennom flere år er 25. 13 år forskjell, og jeg har knapt sett et mer velfungerende par. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Hmm - jeg oppdaget til min forbauselse at min barnslige og umodne eks visstnok har fått et forhold til ei som er like mye eldre...Kan egentlig ikke fatte og begripe at ei eldre dame kan godta en slik oppførsel som han ofte viste meg..men det er jo ikke sikkert han er slik mot henne..Eller så er de samme ulla....
Gjest Madam Felle Skrevet 12. november 2003 #4 Skrevet 12. november 2003 Bryr meg egntlig ikke noe særlig om det. Men lurer egentlig på om jeg hadde vært like tolerang om det var min sønn som var sammen med en som var 14 år eldre? Noe å tenke på gitt, men da vet jeg ikke helt hvordan jeg ville reagert. men tror og håper at jeg ikke hadde lagt meg for mye i det
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #5 Skrevet 12. november 2003 Jeg er 42' date= og han er 28. .......... Dere er to voksne mennekser! Det viktigste er at dere har det bra sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2003 #7 Skrevet 12. november 2003 Ser ingen grunn til å henge seg opp i aldersforskjell, om det er den "motsatte" veien eller ikke! Fungerer forholdet etter begges ønsker, så er det det viktigste! :D K
Orthia Skrevet 12. november 2003 #8 Skrevet 12. november 2003 Personlig bryr jeg meg ikke om en slik aldersforskjell mellom voksne mennesker, men jeg kan jo forestille meg det kan være visse utfordringer knyttet til f.eks. spørsmålet om og når man skal få barn sammen. Dette er jo imidlertid en privatsak mellom partene i et forhold. Er dere fornøyde, er det det viktigste.
Suzy Skrevet 14. november 2003 #9 Skrevet 14. november 2003 Begge er voksne mennesker. Du store :o Så denne veien er de begge voksne mennesker, men i motsatt tilfelle (og yngste i samme aldersklasse) så er han en gammal gra gris og hun et offer... For the record - jeg syns aldersforskjell er helt likegyldig så lenge man har det bra sammen - det er jo hele poenget
minniepus Skrevet 14. november 2003 #10 Skrevet 14. november 2003 Hadde en av mine kamerater eller venninner på 27/28 kommet og sagt de hadde funnet seg en dame/ type på 42, så hadde jeg nok satt noe i halsen. Men for all del, det kommer jo an på de som er sammen om det funker.
Gjest sexysadie Skrevet 14. november 2003 #11 Skrevet 14. november 2003 Du store :o Så denne veien er de begge voksne mennesker, men i motsatt tilfelle (og yngste i samme aldersklasse) så er han en gammal gra gris og hun et offer... For the record - jeg syns aldersforskjell er helt likegyldig så lenge man har det bra sammen - det er jo hele poenget Her snakker vi om ett par hvor begge er over 25, og denne dama er jo ikke akkurat Mrs Robinson.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå