Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til frisøren i helga og farget det. ble ikke fornøyd :( masse rød/oransjeskjær!

jeg skal til syden om en mnd, vil det forsvinne da? jeg har brukt for mye penger på frisør å fargning, så det blir det ikke..

hva med shampo? fins det noen shampo som fjerner hårfarge eller rødskjær?

håret mitt blekes veldig i sola, men vil det bare bli lysere, eller vil rødskæret og forsvinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har fått rødskjær må du nok avfarge for å få bort det som er av overflødig rødt og så farge over med en ny farge. Rødskjær sitter utrolig godt i, så om du har hår som lett lysner i sola kan du risikere at rødskjæret blir enda mer synlig. Å farge over med en ren farge kan dempe det litt der og da, men med en gang fargen slipper vil det komme tilbake, så den løsningen er veldig midlertidlig.

Når du farget det, sa du i fra at du syntes det var for mye rødt i det? Det er lov å klage hos frisøren, en god frisør vil da ta deg alvorlig og rette opp i det. Jeg anbefaler deg å ta turen innom salongen igjen og klage. Si at du har alt for mye rødt i det og be om en ny farging. Om de ikke vil gi deg dette på reklamasjon,krev i det minste at de forteller deg hva du skal gjøre for å dempe det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Om du har fått rødskjær må du nok avfarge for å få bort det som er av overflødig rødt og så farge over med en ny farge. Rødskjær sitter utrolig godt i, så om du har hår som lett lysner i sola kan du risikere at rødskjæret blir enda mer synlig. Å farge over med en ren farge kan dempe det litt der og da, men med en gang fargen slipper vil det komme tilbake, så den løsningen er veldig midlertidlig.

Når du farget det, sa du i fra at du syntes det var for mye rødt i det? Det er lov å klage hos frisøren, en god frisør vil da ta deg alvorlig og rette opp i det. Jeg anbefaler deg å ta turen innom salongen igjen og klage. Si at du har alt for mye rødt i det og be om en ny farging. Om de ikke vil gi deg dette på reklamasjon,krev i det minste at de forteller deg hva du skal gjøre for å dempe det.

dro til frisøren, og nå er det mye bedre, men fortsatt masse rødskjær... hjelper solen ?

Skrevet

vet ikke... er det ingen frisører her inne? lurer på det samme selv :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...