AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Hva er det verste dine foreldre har gjort mot deg?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Min far voldtok meg da jeg var 6 år, min mor fant det ut, gjorde ingenting med det, hun ble sjalu på meg, og la meg for hat.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Min far har sluttet å ta kontakt med meg og svarer ikke når jeg prøver - uten å forklare hvorfor.
antibac Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Det blir bare små bagateller hvis jeg skal svare på dette. De har aldri gjort noe kjipt mot meg, heller det motsatte. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Min far har sluttet å ta kontakt med meg og svarer ikke når jeg prøver - uten å forklare hvorfor. Du har vel en liten anelse om hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Avlivde hunden vår uten å si fra til meg og uten å si det etterpå og uten at jeg fikk sagt farvel.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Avlivde hunden vår uten å si fra til meg og uten å si det etterpå og uten at jeg fikk sagt farvel. De må jo ha sagt det etterpå siden du vet det.......
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Hmm baksnakke meg til mine yngre søsken (mor) Nektet å snakke med meg på nesten et helt år, pga. russetiden og mine ønsker, sa heller ikke gratulerer med dagen til meg (far)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Min far voldtok meg da jeg var 6 år, min mor fant det ut, gjorde ingenting med det, hun ble sjalu på meg, og la meg for hat. Stakkars deg Klarer du å ha kontakt med noen av dem nå i dag?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 De må jo ha sagt det etterpå siden du vet det....... Man merker at hunden er borte når man kommer hjem fra skolen og...hunden er borte. Jeg gikk på videregående, hunden ung og frisk. Mamma hadde tatt henne med til dyrlegen mens jeg var på skolen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Man merker at hunden er borte når man kommer hjem fra skolen og...hunden er borte. Jeg gikk på videregående, hunden ung og frisk. Mamma hadde tatt henne med til dyrlegen mens jeg var på skolen. Broren min sa det til slutt, sånn vet jeg at de ikke f.eks. omplasserte henne.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Man merker at hunden er borte når man kommer hjem fra skolen og...hunden er borte. Jeg gikk på videregående, hunden ung og frisk. Mamma hadde tatt henne med til dyrlegen mens jeg var på skolen. Hvorfor gjorde de det da? De må vel ha hatt en forklaring på det. Tror ikke jeg hadde klart å snakke til dem mer. Råttent gjort!!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #13 Skrevet 6. juni 2011 Seksuelt misbruk og psykisk terror gjennom hele min oppvekst. Måtte han brenne i h******!!
Gjest Thea Skrevet 6. juni 2011 #14 Skrevet 6. juni 2011 Hva er det verste dine foreldre har gjort mot deg? Min far utsatte meg og mine søsken for årevis med terror og psykisk vold. Egentlig utrolig at det ikke knakk meg psykisk, men vi har ikke kommet uskadet fra det for å si det sånn... 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #15 Skrevet 6. juni 2011 Å ikke ha ork til å ta tak i alvorlige ting som gjaldt meg. Å ikke se meg og bruke tid på meg. Dette er tilgitt i voksen alder fordi jeg nå skjønner hvorfor. Foreldre er også et produkt av sin oppvekst, sine opplevelser og seg seg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #16 Skrevet 6. juni 2011 Du har vel en liten anelse om hvorfor? Nei. Fordi han aldri har kommet over skilsmissen med mamma? Fordi jeg har et godt forhold til min stefar? Fordi jeg prøvde å involvere ham i livet mitt, men aldri fikk respons og dermed gav litt opp (det er måte på hvor mange skuffelser man skal orke...)? Så nei, jeg aner ikke hva jeg har gjort for at han ikke vil ha noe med meg og gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #17 Skrevet 6. juni 2011 Stakkars deg Klarer du å ha kontakt med noen av dem nå i dag? Tusen takk. Men jeg har det veldig bra med meg selv i dag. Jobbet hardt for å få det flott med meg selv. Takk og pris er begge foreldrene mine døde, de har vært det en god stund og. Jeg flytta hjemmefra da jeg var 16 år, og har etter det hatt svært liten kontakt med de. Var stort sett bare i familiesammenheng 1-2 ganger i året. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #18 Skrevet 6. juni 2011 Min far avlivet også hunden vår, mens jeg var på skolen, uten at jeg fikk ta noe farvel. Fikk vite hvorfor samme kveld, og da gikk det litt bedre. Etter flere runder med odels tvist, kuttet han kontakt med meg i 4 år. Grei kontakt i dag. Moren skyldte på meg for sitt alkoholmissbruk. Kjørte i fylla med mine barn + tantebarn i bilen! Terroriserte meg psykisk og oppført seg helt jævlig. Syns man ikke kan velge foreldre selv ja, men virkelig godt å være kvitt det værste nå
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #19 Skrevet 6. juni 2011 Oppføreselen til mamma. Hun ville aldri og har heller aldri behandlet noen like dårlig som hun har oppført seg mot meg. Uten at jeg ønsker å nevne gjennkjennlige detaljer på nettet.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #20 Skrevet 6. juni 2011 Verste mor har gjort: Slo meg en gang jeg var "stor i kjeften". Kalte meg et null og ingenting som aldri kom til å lykkes i livet, men ende opp i rennestenen, da jeg skiftet studieretning (og endelig turte å kaste meg ut i det jeg virkelig brenner for). Vi er ikke så gode venner i dag.. Far: Avlivet hunden min helt uten forvarsel en dag jeg var på skolen. Hvorfor? Han var lei den. (Ser jeg ikke er den eneste som har opplevd det. Hva faen tenker foreldre med når de mener de har "retten til" å avlive deres barns dyr? En hund blir ofte noe av det aller viktigste i et barns liv.) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå