AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Noen som har bestillt varer fra bambina? HVor lang tid det tar før pakken faktisk blir sendt? Er snart en uke siden jeg la inn bestillingen :S På statusen står det: Ordre mottat-ikke sendt. Å det samme statusen har stått der i 6 dager nå.
Gjest Frk. Frydefull Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har bestilt på Bambia! Tok nok et par uker ja - men er et pålitelig nettsted så varen(e) dine kommer helt sikkert snart.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har bestilt på Bambia! Tok nok et par uker ja - men er et pålitelig nettsted så varen(e) dine kommer helt sikkert snart. Rar måte å jobbe på har de virkelig! Jeg bestiller en vugge å får ingen som helst be beskjed om de at ikke har den på lageret. Å når sender mail etter ca 8 dager å spør hvor tid de sender varen så får jeg til svar at den er utsolgt!! Jaha! Hvor tid hadde de tenkt å fortelle MEG det da? Virker som skikkelig rotete firma :S
Gjest Cornelia Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Ja, jeg har bestilt varer fra Bambina. Varene kommmer rask og jeg er veldig fornöyd.
Gjest Line Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har heller ikke hatt noen problemer da jeg bestilte. Varene kom raskt. Har du tatt kontakt med dem da, AB? Kan jo ha skjedd noe spesielt med akkurat din ordre?
Gjest gjest Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Jeg har bestilt derfra.. Men ikke møbler da.. Bestilte dåpskjole og jeg tusla bort til Nydalen til kontorene deres å hentet den der etter 2 dager.. Så jeg er veldig fornøyd.. Men har ikke erfaring mtp sending av varer.. Men de kommer nok. Synes de var veldig pålitelige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå