AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 hvilken farge er best på sengetøy, pga sugell, svette, sex flekker og andre kroppsvesker. Jeg vasker alltid sengetøyet en gang i uka, men vill helst ikke se flekker med en gang.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Hvis du ikke kan ha sex uten å grise til sengen må du vaske oftere. Æsj! Velg jordfarger.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Lyse farger. Gjerne litt mønster. jeg skifter heller ikke sengetøy etter hver gang jeg har hatt sex. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 blir søl av sex, uten at det er ekkelt, for meg hvertfall 1
SilkeSatan Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Da burde du ikke ha veldig mørke eller lyse farger Det er det eneste jeg kan komme på. Jeg for min egen del liker det litt lyst og gjerne med noe abstrakt mønster på (MEN; for guds skyld ikke blomster!)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Ingenting er som hvitt, hvitt, hvitt sengetøy. I tettvevd bomullssateng.
Gjest Raindrops Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Jeg liker grått. Det er en avslappende, nøytral farge og jeg slipper flekker med én gang.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Synes abstrakt mønster er litt...harry. Litt sånn 80-/90-talls. Synes det er mye finere med lyst sengetøy, helst helhvitt. Alternativt hvitt, og småblomstrete i duse farger. Litt sånn romantisk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #9 Skrevet 8. juni 2011 Ville unngått hvitt og mørkeblått laken i hvert fall. Ellers må man liksom skifte daglig.
Gjest Consensio Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Ikke hvitt og ikke svart. Selv har jeg hatt begge...og jeg holdt på å bli gal av å se ALT. Alt fra hårstrå til evnt sædflekker, urk. Nå har jeg litt forskjellige sengesett, men stort sett lyse med forskjellige mønstre og farger. Ett som er hvitt og grønt i ruter på den ene siden og striper på den andre siden. Ett som er hvitt som grunnfarge med store blomster i lilla og grønt (og et par andre farger) Ingenting syns når jeg bruker ett av disse
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #11 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har aldri sett sexflekker (eller andre flekker) i senga - hvor kommer de fra? Han spruter jo ikke i senga? Og man tørker vel bort spermen som er kommet inni deg før det renner ut i senga? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #12 Skrevet 8. juni 2011 Lyse farger, men ikke helt hvitt. Selv har jeg lyst grå laken, og et hvitt/blått og ett hvitt/grønt sengesett
Evelyne Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Jag älskar vita sängkläder, men de gulnar tyvärr rätt fort på grund av svettfläckar. Grått och mönstrat håller färgen bra trots söl!
Antlers Skrevet 8. juni 2011 #14 Skrevet 8. juni 2011 Er vel liten tvil om hva som er best for å unngå flekker: http://www.forvoksne.no/lakk-lar-og-latex/sengetoy-i-lakk-c-550-1.aspx
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #15 Skrevet 10. juni 2011 Er vel liten tvil om hva som er best for å unngå flekker: http://www.forvoksne.no/lakk-lar-og-latex/sengetoy-i-lakk-c-550-1.aspx hahha litt stress å skifte hver gang man skal ha sex da:P
Antlers Skrevet 10. juni 2011 #16 Skrevet 10. juni 2011 hahha litt stress å skifte hver gang man skal ha sex da:P Man kan bare ha det på hele tiden, så slipper man stress. Trenger aldri vaskes i vaskemaskin, bare gå over med en klut etter behov Blir kanskje litt klamt å sove i, men eventuell svette er jo utrolig lett å fjerne, da
FantasDick Skrevet 10. juni 2011 #17 Skrevet 10. juni 2011 Jeg liker hvitt, glatt sengetøy best, men det er jo ikke så praktisk med tanke på flekker.. Jeg går for hvitt med litt mønster i form av små blomster o.l. Det siste tilskuddet i samlingen, for å illustrere, er dette. Om vi skal grise skikkelig forsvinner dynene og et svart latekslaken kommer på for anledningen.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #18 Skrevet 10. juni 2011 Jeg liker hvitt, glatt sengetøy best, men det er jo ikke så praktisk med tanke på flekker.. Jeg går for hvitt med litt mønster i form av små blomster o.l. Det siste tilskuddet i samlingen, for å illustrere, er dette. Om vi skal grise skikkelig forsvinner dynene og et svart latekslaken kommer på for anledningen. hvordan er lateklaken å kose seg på? når man står på kne ol? eller er det mer for masasje?
FantasDick Skrevet 11. juni 2011 #19 Skrevet 11. juni 2011 hvordan er lateklaken å kose seg på? når man står på kne ol? eller er det mer for masasje? Vi bruker latekslaken kun når vi leker oss med olje, og det fungerer ypperlig til det! Alt blir veldig glatt og vi sklir bare rundt. Går fint å stå på kne osv, men det blir som sagt veldig glatt.
Drizzt Skrevet 11. juni 2011 #20 Skrevet 11. juni 2011 Vi har hvitt + blå og er de samme som gardinene. De matcher og alle som har kommet på besøk elsker dem og at de to matcher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå