Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg drasse rundt på flyndra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ei flyndre på kroken her tidligere denne uka, og er på bilferie med kona. Får ikke stekt den! Hvor lenge skal jeg drasse rundt på flyndra? :(

PS: Ikke veldig seriøs denne her ;-)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: Jeg foreslår at du kjøper en engangsgrill og spiser den neste gang dere stopper på en rasteplass!
Skrevet

Hahahaha

Foreslår at du dumper flyndra og kona med det samma! :P

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

dump han. han er en drittsekk,, og psykopat

Gjest Gjest
Skrevet

dump han. han er en drittsekk,, og psykopat

Skrevet

Hahahaha

Foreslår at du dumper flyndra og kona med det samma! :P

Menmenmen, flyndra var jo så fin og fast i fisken før den ble dårlig!

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Slipp den ut på havet igjen på neste rasteplass.

Skrevet

Dump kona, og flyndra, du fortjener ingen av dem når det skal være på den måten. Nemlig. :nei:

• Liker 1
Skrevet

Æsj, det hadde aldri jeg akseptert!

Gjest ¤Alena¤
Skrevet

Herregud, snakk med flyndra da? Eventuelt snakk med kona. Hvordan skal de vite noe som helst hvis ikke du kommuniserer?

Skrevet

Jeg ville nok ha spurt flyndra, har du egentlig tenkt over hva den vil?

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nå har du feska det til, min venn. Er ikke så greit å gjørs alle til laks, du må nok bare krabbe til korset. Be flyndra om unnsildning for å ha dratt den opp av sitt naturlige habitat, og ikke innbill deg at du kan forandre den bare fordi det passer DEG at den er en fisk på land. Mest trolig er den dau for lenge si(l)da, det er det nok bare du som (k)veit. Å helle fisk tilbake i sjøen er kanskje ikke så veldig miljøvennlig, men da får den hvertfall sove med fiskene. Det burde kunne tilgis så lenge du ikke kjører en Hummer SUV.

Og du vet hva de sier: Når man gir en kvinne rett, er hun villig til å innse at hun hadde ørret. Bare innrøm at du har vært en torsk, så går det nok bra.

• Liker 7
Skrevet

Sushi på neste rasteplass? :spise:

Skrevet

Nå har du feska det til, min venn. Er ikke så greit å gjørs alle til laks, du må nok bare krabbe til korset. Be flyndra om unnsildning for å ha dratt den opp av sitt naturlige habitat, og ikke innbill deg at du kan forandre den bare fordi det passer DEG at den er en fisk på land. Mest trolig er den dau for lenge si(l)da, det er det nok bare du som (k)veit. Å helle fisk tilbake i sjøen er kanskje ikke så veldig miljøvennlig, men da får den hvertfall sove med fiskene. Det burde kunne tilgis så lenge du ikke kjører en Hummer SUV.

Og du vet hva de sier: Når man gir en kvinne rett, er hun villig til å innse at hun hadde ørret. Bare innrøm at du har vært en torsk, så går det nok bra.

Ved å beherske et slikt fantastisk ordspill så kunne du lett tatt sommerjobb som journalist i Dagbladet. Eventuelt fast arbeid i Se&Hør.

• Liker 3
Skrevet

Ved å beherske et slikt fantastisk ordspill så kunne du lett tatt sommerjobb som journalist i Dagbladet. Eventuelt fast arbeid i Se&Hør.

Oioi, takketakk, det har jeg alltid drømt om :rodmer:

Gjest Blubberella
Skrevet

Ja Bårdsen, nå må du ørreter hva folk sier her! :rope:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...