Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som går barføtter i sko - får dere ikke lett gnagsår? Eller blir klamme? Er det noen hemmelige triks jeg ikke vet om? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som går barføtter i sko - får dere ikke lett gnagsår? Eller blir klamme? Er det noen hemmelige triks jeg ikke vet om? :P

Det finnes strømper som bare dekker føttene opp til skokanten.... :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men tenkte mer på sko med åpen tå e.l. :-)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke lett gnagsår, og blir ikke lett klam. Men her om dagen tok jeg desverre på meg ballerinaskoene mine uten sokker, mens føttene mine enda var våte og det lukter helt grusomt av dem! :eeeh:

De står og blir dynket i bakepulver nå, det skal visstnok hjelpe. Håper det hjelper, for jeg er veldig glad i de skoene.

Synes sånne sokker som går opp til skokanten ikke er noe fine.

AnonymBruker
Skrevet

Talkum er løsningen. Det holder meg tørr og fin på beina:-) I tillegg bruker jeg en deo som smøres på beina, og som minsker svetteutskillelse.

Ellers er steps en god løsning i sko hvor disse ikke synes.

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg går stort sett alltid barbeint i sko...til og med om vinteren kan jeg gjøre det.

Jeg hater å ha på meg sokker, blir helt svett bare av tanken på det...

Ingen problemer med gnagsår, men det hender at jeg blir litt klam om sommeren...men da kipper jeg som regel bare av meg skoene.

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg går så og si uten sokker fra starten av mai til slutten av august/starten av september. Jeg bruker alle slags sko og har ikke merket at jeg blir spesielt klam eller får gnagsår av de, bortsett fra med et skopar. Ellers tror jeg også at talkum er lurt å bruke og evt en deo som AB over har kommentert :)

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Talkum er løsningen. Det holder meg tørr og fin på beina:-) I tillegg bruker jeg en deo som smøres på beina, og som minsker svetteutskillelse.

Ellers er steps en god løsning i sko hvor disse ikke synes.

Hvilken deodorant bruker du? Sliter selv veldig med svette under bena...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får gnagsår bare jeg tenker tanken om å gå uten sokker i skoene, med mindre det er sandaler... :(

Skrevet

Det samme har jeg lurt på. Gjelder vel spesielt litt penere sko. Vil så gjerne slippe å gå med hudfargede strømper til sommerkjolene, men noen av skoene mine krever det. "Stroppesko" pleier å være ok, det er værre med lukkede pumps når det gjelder gnagsår. Kanskje usynlig gnagsårplaster som smøres på kan være en ide? Aldri tenkt på det før, eller prøvd det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...