Gå til innhold

Sandis og glammy snikk snakk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg får heller gi deg en demonstrasjon en gang 8)

...i så fall må det være på helt profesjonell basis, som ledd i et forskningsprosjekt, hvis resultat offentligjøres på KG...

...minner om at politiske myndigheter for tiden har et sterkt fokus på behovet for forskning og utvikling, og det stilles derfor offentlige midler til disposisjon til ulike prosjekter.

Dette til Deres orientering.

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: Greit, jeg skal vise deg jeg... Hvordan man suger opp ned, du trenger altså ikke gi meg noen pleasures, jeg er kvinne og vant til å gi uten og få :wink: Altså, bare si tid og sted du, så skal jeg gi deg en positiv-vakuum demo, og jeg skal love deg at synet ditt på69 aldri blir det samme igjen :sjarmor:

Når det gjelder økonomisk støtte, mest ønskelig fra staten, ber jeg deg om å søke, men å sende kopi av søknaden til meg, gjerne per pm.

Dette til DERES orientering, kan bli spennende dette her.... :sjarmor:

Skrevet

.. regner med at rapporten offentliggjøres med brask og bram :ler:

Skrevet

*sitter klar på første rad og venter på rapporten* :D :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:sjarmor: Nå venter vi bare på utspill fra Sandis... Jeg er klar, jeg 8)
Skrevet
:ler: Greit, jeg skal vise deg jeg... Hvordan man suger opp ned, du trenger altså ikke gi meg noen pleasures, jeg er kvinne og vant til å gi uten og få :wink: Altså, bare si tid og sted du, så skal jeg gi deg en positiv-vakuum demo, og jeg skal love deg at synet ditt på69 aldri blir det samme igjen :sjarmor:

Når det gjelder økonomisk støtte, mest ønskelig fra staten, ber jeg deg om å søke, men å sende kopi av søknaden til meg, gjerne per pm.

Dette til DERES orientering, kan bli spennende dette her.... :sjarmor:

Viser til ovenstående korrespondanse.

Deres utstrakte bruk av smiley's kan komme i en viss konflikt med ønsket om å opprettholde seriøsiteten i prosjekter av denne type. Dog, bør ikke dette ha nevneverdig innflytelse på profesjonaliteten i selve forskningsarbeidet, dersom forekomsten av nevnte figurer ikke overdrives.

Søknaden om økonomisk bistand til prosjektet, er i dag sendt Norges Forskningsråd. Telefonisk konferanse med høytstående saksbehandler, ga klare indikasjoner på at dette var et prioritert område, og således ville være kvalifisert til bistand.

Undertegnede fikk hos NF en klar forståelse for at SINTEF's avdeling for nytelsesforskning, burde velges for å gjennomføre prosjektet.

Det er boket tid i SINTEF's laboratorium i uke 49. Med tanke på behovet for pretester i forkant, er dobbeltrom bestilt på Hotel Brittania i Trondheim nevnte uke.

Fortsatt....til Deres orientering.

Vi hører gjerne nærmere fra Dem.

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Øh, ja, det var de smileyene ja... Bruker ikke smiley når jeg suger, hm, tenke og velformulere seg...krmt

"Sandman, jeg har nevnt det tidligere og jeg gjentar det gjerne. Et slikt prosjekt synes jeg høres lovende og spennende ut, spesielt i forskningsøyemed, men også fordi jeg tror at det ville bringe deg til nye og uante høyder. Mitt eneste spørsmål er hvorfor må disse pretestene forgå i Trondheim? Det er litt kinkig for meg, da jeg i tillegg til testen er i full jobb, og Trondheim er vel ikke akkurat lystens Mekka. Får jeg derimot kompensasjon for tapt arbeidstid vil saken stille seg noe anderledes. Når det gjelder ditt spørsmål om hvorvidt jeg er seriøs, eller ikke, så er jeg det. Føler også at jeg er svært kompetent på området det skal forskes på. Uke 49 er jo ikke så lenge til, men får jeg litt tid på pretestene, så skulle dette gå utmerket.

Jeg er fortsatt litt i tvil om det er hele 69-.stillingen som skal prøves ut, eller bare oralsex opp ned utført på deg, av meg? Undertegnede stiller seg åpen til begge forsøk.

Med vennlighilsen, og i fortrolighet

Glammy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...