Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy.. *banne stygt* så vondt det skal være å nappe øyenbryn. Det er så jeg kjenner tårespretten presse på her.

Jeg skal personlig banke opp den kvinnehateren som fant opp pinsett, øyenbryn + alle mannfolkene som liker kvinner med tynne øyenbryn.

Skulle ha tvangsplukket øyenbrynene deres ja! grrr

Sorry.. Måtte bare få det ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får noen år på baken, så blir det mindre vondt :blunke: En liten trøst kanskje :wink:

Skrevet

Eller kjøp deg øyenbrynskniv.

I begynnelsen syntes jeg ikke det var noe særlig men nå når jeg begynner å få dreisen på det ser jeg hvor smart det er. :tommel: Så blir det i alle fall ikke SÅ mye napping, men bittelitt må du nok nappe uansett. :wink:

Skrevet

jeg har nappet øyenbryn i 7 år.. tror ikke det blir særlig bedre uansett hvor gammel jeg blir ;)

nah.. jeg prøvde sånn kniv, men huden begynte å flasse av og svi etter hvert :)

Skrevet

Jeg synes ikke at det er vondt i det hele tatt, jeg.

Men jeg leste et sted at man kan "bedøve" med en isbit før man setter i gang.

Skrevet

Kan også smøre på Xylocain først for å "bedøve" litt. La det får virke en liten stund før du begynner å nappe.

Ellers - man må lide for skjønnheten. Sånn er det bare.

Skrevet

Jeg skal personlig banke opp den kvinnehateren som fant opp pinsett, øyenbryn + alle mannfolkene som liker kvinner med tynne øyenbryn.

Skulle ha tvangsplukket øyenbrynene deres ja!

hehe.... denne "kvinnehateren" er nok ikke noen annet enn deres eget speilbilde jenter.....

Skrevet

Heh...skulle til å si at det er en vanesak jeg, men når du har nappa i 7 år har det vel andre årsaker ja.

Lav smerteterskel for eksempel

Prøv xylocain du.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg vil ikke meg selv så vondt, og derfor napper jeg ikke øyenbrynene. :wink:

Om min kjære ikke hadde likt meg bare fordi jeg har tykkere øyenbryn hadde han ikke vært verd å samle på.

Skrevet

Man har lavere smerteterskel i dagene optil og mens du har mensen. Derfor kan det være smart å droppe napingen da. Bare et lite tips!

Piglet

Skrevet

Kunne ikke tenke meg å nappe av meg øyenbrynene....Har naturlig mørke, og akkurat den formen de har fra naturens side passer meg helt perfekt!!! De understreker, for ikke å si overstreker fjeset. Hadde følt meg naken hvis jeg hadde forandret formen på dem....Forresten har jeg ikke inntrykk av at menn liker jenter m tynne øyenbryn.....tvert imot!

Skrevet

Det vil ikke si man nødvendigvis har tynne øyenbryn selv om man napper.

Skrevet

Nei, noen har jo veldig buskete, tykke bryn og da forstår jeg at det kan være behov for å trimme dem. Men personlig har jeg ikke sans for sånne tynne, kunstige bryn uansett hvor moteriktig d er!

Skrevet
Nei' date=' noen har jo veldig buskete, tykke bryn og da forstår jeg at det kan være behov for å trimme dem. Men personlig har jeg ikke sans for sånne tynne, kunstige bryn uansett hvor moteriktig d er![/quote']

ja, det ser corny ut. og særlig med 'krok' innerst. hvis du skal forme brynene, ikke bare rydde opp litt, så sats for guds skyld på en jevn kurve!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vil ikke meg selv så vondt, og derfor napper jeg ikke øyenbrynene. :wink:

Om min kjære ikke hadde likt meg bare fordi jeg har tykkere øyenbryn hadde han ikke vært verd å samle på.

:enig:

Skrevet

Jeg hadde kjempeøyenbryn når jeg var tenåring... begynte å nappe når jeg var 17( 15 år siden..) og har nappet jevnlig siden.. Størrelsen har variert litt oppover årene, men har de siste 7-8 årene funnet "mine bryn" ,naturlig form m litt bue, ikke tynne.. Ikke pent med jenter som napper alt bort og tegner opp harde smale bryn eller når de er nappet til strek. Ta en tur til en flink hudpleier/make-up person og få noen tips..Men det var jo ikkke det denne linken handlet om.... synest ikke det er så vondt, men rett før mens er det faktisk litt ille..Ellers så hjelper det å holde huden litt stram når du skal nappe..

Skrevet

Synes ikke det gjør noe vondt i det hele tatt, jeg.

Skrevet

Jeg napper bare litt, for å jevne ut litt. Er enig i at helt tynne bryn ikke er så fint. Det styggeste syns jeg er når noen fjerner hele brynet, og tegner på en strek. :hoho:

Den nappingen jeg gjør, er ikke så vond. Det går jo over før jeg rekker å tenke "au".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...