Gå til innhold

Han er bare ikke interessert nok

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dater en gutt på 26 år. Vi har det kjempefint sammen, og trives godt i lag. Han har ikke vært i et forhold før, og er kanskje litt clueless når det kommer til det.

Hvis vi foreksempel er sammen på søndag, og avtaler å treffes igjen på torsdag - så synes ikke han det er nødvendig å ha noe kontakt før vi sees. Mens jeg synes det er koselig om vi kan sende en melding eller to i løpet av de dagene. Da jeg snakket med han om det, så sa han at han forsto hva jeg mente - men at han bare ikke tenker på den måten, og noen ganger bare lever litt i "sin egen verden".

Men... hvis han hadde vært interessert NOK så hadde han vel villet ha kontakt med meg de dagene vi ikke sees også? Dette er vel bare et tegn på at jeg ikke vekker nok følelser i han?

Jeg vil så gjerne at dette her skal fungere, men det er jo ikke bra for meg å holde fast ved noe som ikke er liv laga heller. Noen ganger er realiteten så trist å innse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen synes vel det er nok med at dere har avtalt å møtes igjen, og trenger ikke kontakt i mellomtida. Jeg er enig med deg at det er kjipt, jeg hadde ikke likt det så godt selv.

Om han er intr eller ikke, det aner jeg ikke.

Ikke gjør samme feilen som meg bare, jeg driver med en som tydeligvis ikke er intr i forhold, men jeg klarer allikevel ikke å la han gå. Ufattelig dumt. Vil råde deg til å i hvert fall prøve å finne ut hva han vil videre, før du blir så dum som meg ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke det er noen grunn til å å være altfor negativ. Dere har da allerede avtalt neste møte!

Men fortsetter det sånn som dette i lengre tid uten utvikling kan du jo begynne å fundere på om dette er noe å gå videre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Han vet vel noenlunde hvor han har deg, derfor så har han ikke helt det behovet for å høre hva du gjør om dagene for han slapper av.

Gjør deg litt mer opptatt, reservert og uforutsigbar så kan det nok hende at han begynner å sende deg litt meldinger om dagene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som kjærsten min..haha

Han er forelsket i meg, men er ikke av den typen som har så mye å si hele tiden at han føler for å oppdateres flere ganger om dagen i hverandres liv..:P

Han svarer jo når jeg ringer, så da synes jeg igrunn det er greit..selvom det plager meg litt noen ganger!

Behøver ikke være at han ikke liker deg, bare at han er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg snakket med han om det, så sa han at han forsto hva jeg mente - men at han bare ikke tenker på den måten, og noen ganger bare lever litt i "sin egen verden".

Folk er forskjellige, jeg tror også menn og kvinner er forskjellige (selv om det selvsagt er ulikheter også innenfor kjønnene).

Du mener det er riktig å ha kontakt hver dag, uansett om dere koser dere når dere er sammen, og allerede har avtalt nytt møte om få dager.

Han mener at for ham er det ikke nødvendig, han er ikke slik at han må ha den kontakten og tenker ikke her på samme måte som deg.

Om han ikke er interessert nok kan bare han svare på.

Om du ønsker å date en som ser annerledes på hvordan man har det i starten, og en som kanskje vil fortsette å ha forskjellige behov en deg, det er det du som må svare på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk er forskjellige, jeg tror også menn og kvinner er forskjellige (selv om det selvsagt er ulikheter også innenfor kjønnene).

Joda, dette er opplagt riktig. Men poenget er at dersom en gutt er 100 % interessert i en jente, så finnet han ut en måte å få det frem på. Da trenger han ikke å bli fortalt at det er koselig at han sender en melding i ny og ne - da vil det være noe han helt naturlig gjør.

Til TS: jeg tror nok slaget er tapt her. La han gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil så gjerne at dette her skal fungere, men det er jo ikke bra for meg å holde fast ved noe som ikke er liv laga heller. Noen ganger er realiteten så trist å innse.

Ja, realiteten kan være veldig dum og trist.

Men blir det noe bedre av å ikke innse de faktiske forhold?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...