tuji Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Visste ikke hvilken kategori dette passet inn under, så jeg la det her. Det er i hvert fall aktuelt for meg. Jeg hadde egentlig tenkt å jogge i dag, for første gang siden 1996. Men nå fikk jeg plutselig ånden over meg til å vaske og rydde hjemme (det trengs). Er det trim nok? Eller bare en unnskyldning for å slippe å jogge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. november 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis ingen svarer får jeg sette meg ned og spise godteri i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Dette høres ut som en unnskyldning. Men jeg godtar den. Synd deg å begynne å vaske før du begynner å eta :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Hmm, vel, har jo lest flere steder at husarbeid er bra trening og forbrenner en del kalorier, så hvis du er lite lysten på å jogge men har fått vaske-ånden over deg ville jeg vasket... Mest fordi det er så sjelden jeg får vaske-ånden over meg... men så er det enda sjeldnere jeg får jogge-ånden over meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg vasker jeg. Jogge kan jeg gjøre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Vaske! Bra "trening" om du tar i skikkelig.. og så hyggelig det blir etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 12. november 2003 #7 Del Skrevet 12. november 2003 det er trim nok å vaske. dessuten mer effektivt, for da slår du to fluer i en smekk, og gjør TO fornuftige ting på en gang. FLINK er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Høres ut som en riktig prioritering... 8) Jeg skal høre med deg i morgen jeg, om du har jogget da. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. november 2003 #9 Del Skrevet 12. november 2003 Husarbeide (aktivt da, ikke slik sløvearbeide som jeg stort sett gjør) er god trim det, så det virker som en bra prioritering. Jeg som har kjøpt en pose potetgull får jo rent dårlig samvittighet. Ja, jeg får vel gå løs på litt husarbeide jeg også da, her er nok å ta av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg vasker jeg. Jogge kan jeg gjøre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. november 2003 #11 Del Skrevet 12. november 2003 Jasså, du sneik deg unna? Definitivt en unnskyldning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 12. november 2003 #12 Del Skrevet 12. november 2003 En god unnskyldning var det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. november 2003 #13 Del Skrevet 13. november 2003 Uansett så får du gjort noe fornuftig! Tenk om alternativet var snop og tv kontra jogging. Eller husvask kontra cafébesøk? Genialt å sette de to helvetene opp mot hverandre. Flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. november 2003 #14 Del Skrevet 13. november 2003 Det er sunnere å vaske enn å jogge, for da bruker du flere muskelgrupper og beveger deg bedre enn den monotone joggingen. Vask m god samvittighet og nyt resultatet etterpå. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 13. november 2003 #15 Del Skrevet 13. november 2003 etter det jeg har hørt er ikke husvask trim nok, men det blir veldig koselig rundt en etterpå og man føler jo at man virkelig har gjordt noe fornuftig og det er bra. men istede for å jogge burde du gå en tur, det er bedre for kroppen din. en rask gange med ordtlig armbevegelser da får du trimmet. godteri spising er nok ingen god trim da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. november 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 13. november 2003 godteri spising er nok ingen god trim da :blunke: Trimmer jo kjeven! Det ble vasking, og det blir det i dag også. Det er nemlig en del å ta tak i hjemme hos oss... Jeg gidder ikke å lure meg selv lenger, jeg kommer aldri til å dra ut og jogge . Gå tur, derimot, kan jeg gjøre. Men ikke i dag :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 13. november 2003 #17 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg jogga her en kveld (sikkert første gang siden 1996 for meg også), og jeg hadde sånn gangsperr i flere dager etterpå. Jogging er farlig, liker bedre å gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. november 2003 #18 Del Skrevet 13. november 2003 Det har hendt at jeg har jogget igjennom huset med jifmoppen. Mer effektivt kan det vel ikke bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. november 2003 #19 Del Skrevet 14. november 2003 Gå tur er bra det også!! Jeg leste at ved å gå 10.000 skritt om dagen (ca 4 km mente de) så oppnådde man svært gode helse-effekter som å forebygge sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå