Gå til innhold

Hjeelp, Hvor skal jeg dra i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Pga mye sykdom, at vi bor så langt fra hverandre og tull har jeg ikke jeg og pappa fått ordnet utenlandsreise i sommerferien enda. Er jo selvfølgelig veldig mye som er utsolgt nå, tenkte egentlig på kroatia, men der var det nesten bare utsolgt overalt (kan hende jeg ikke har lett godt nok men) Nå er det litt samme for meg hvor jeg drar bare det er varmt og godt(men ikke for varmt, var på naxos ifjor i juni og det var sykt varmt!!) også vil jeg ikke til en turistfelle som Gran Canaria, må være litt kultur igjen liksom. Veeldig fint om det ligger nær en bra by for shopping også hehe, og ved stranden selvfølgelig.

Hvis noen kan anbefale et sted og gjerne et hotell(uten kakkerlakker) hadde det vært flott! :Hehe:

PS: jeg har jødisk etternavn (er ikke jøde men hehe) så vil helst ikke til et sted hvor jøder bankes opp og sånn som marokko og kanskje Tyrkia? hørt det er litt sånn der også :c

Endret av vaniljetjei
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Palma på Mallorca? Det skal være en veldig fin by med god mat, bra shopping osv., og det er jo veldig fine strender på Mallorca. Varmt kan det være i hele Sør-Europa om sommeren, det er vanskelig å unngå… Kommer det en hetebølge over Europa kan den ramme nesten hvor som helst. Men bedre å være ved sjøen enn inne i en by midt på kontinentet, hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...