Gå til innhold

Svir av sæden hans

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i 4 måneder. Vi har hatt mye sex hvor han har kommet inni meg, og det har aldri vært noe problem - inntil i det siste. Umiddelbart etter at han har fått utløsning begynner det å svi. Kan jeg plutselig ha utviklet allergi mot sæden hans?

Vi er begge sykdomsfrie.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og svir av sæd, det er fordi jeg har pittesmå rifter der nede etter en omgang.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har kunn opplevd svie med èn person, og det var eksen. Jeg vil tørre å påstå at det er "allergi". Noen ganger er man rett og slett "allergisk" mot enkeltes sperm.

Jeg svir aldri av kjæresten min, uansett om jeg er en kjøttkake der nede eller ei :fnise:

Skrevet

http://www.klara-klok.no/wips/1227620725/caseId/404288418

Det er vanlig å få litt svie i skjeden etter samleie. Sæd har en mye høyere pH verdi enn skjeden og hvis man er litt sår i slimhinnene i skjeden, får man litt svie. Det er vanlig å være litt sår etter samleie, spesielt hvis samleiet varer lenge eller man er litt tørr i skjeden.

Ikke noe å bekymre seg for, skjer ofte med meg også :) Prøv å få han til å sprute andre steder hvis dere har hatt en lang og røff omgang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det har gått litt hardt for seg, ber jeg han heller sprute på magen min enn inni meg - Da er jeg også mye klarere for en omgang to, for da slipper jeg å løpe ut i dusjen med engang pga svie.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det har gått litt hardt for seg, ber jeg han heller sprute på magen min enn inni meg - Da er jeg også mye klarere for en omgang to, for da slipper jeg å løpe ut i dusjen med engang pga svie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...