Lykkelitenen Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Oij, da må du fortelle alle som har gått ned i vekt på andre måter at de har tatt feil og at kg egentlig ikke er borte, de bare lurer seg unna 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Ja, jeg har hørt snakk om en religionslignende diett noen ganger nå. 1
MarianneE Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Hvordan har jeg klart og gå ned uten og gå på lavkarbo da? 2
Redbull Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Hehehe! Eneste veien er det ikke, men en god vei, det er det! 3
-milla j- Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Og jeg som har spist alt jeg pleier, bare mindre av det og mistet 30 kilo på veien.. var vel bare vann det da????? :gjeiper: 4
Gjest stillness Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 Bare tull spør du meg. Funker sikkert for noen,men passer ikke for alle og man kan fint gå ned i vekt uten lavkarbo. Gikk ned nesten 20 kg for noen år siden og da spiste jeg helt vanlig mat.Koste meg snop i helgene gjorde jeg også. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Lavkalori og fysisk aktivitet er min "kur", gått ned 9 kg på 9 uker. Spiser brød, poteter og pasta, bare mindre enn tidligere. Kunne aldri fungert på lavkarbo. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Hahaha, jøss! Da får du fortelle kroppen min at den har misfornøyd, ettersom den har latt meg gå ned i vekt til tross for at jeg både spiser havregrøt og knekkebrød, hoho. Men altså, jeg kunne godt ha brukt lavkarbo, jeg. For all del lizm. Men jeg takler bare ikke alle nyfrelste LCHF-folk. Skal i alle fall holde det mer diskret dersom jeg begynner ;p
Dragonfly84 Skrevet 6. juni 2011 #14 Skrevet 6. juni 2011 Jeg trente mer og spiste mindre og gikk ned 8 kg og plutselig passa de gamle buksene. Trodde jeg hvert fall, men nå fikk jeg jo vite her at det bare var tull.
Havbris Skrevet 6. juni 2011 #15 Skrevet 6. juni 2011 Mange veier til Rom - og en av de er lavkarbo. Men jeg kvittet meg med 20 kilo ved å gjøre noen grep i det "vanlige" kostholdet og øke mengden med fysisk aktivitet. Spiser fremdeles både brød, ris, pasta og poteter. Ikke veldig mystisk vektnedgang egentlig.
Supraspinatus Skrevet 7. juni 2011 #16 Skrevet 7. juni 2011 Ikke gi trollet mer karbohydrater! Da bremses vektnedgangen. Er vil heldig er det bort før solen står opp. 2
Ethereal Skrevet 7. juni 2011 #18 Skrevet 7. juni 2011 Og jeg som trodde den eneste veien å gå ned i vekt var ved å spise mindre og trene mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå