twang Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 "Hei, har skaffet meg Xbox kinect, vil du være med hjem å prøve?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 "Hei, har skaffet meg Xbox kinect, vil du være med hjem å prøve? Fungert på hva eksakt?
Gjest Heloise Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Nei, jeg liker ikke xbox. Hadde funket bedre om du prøvde deg med kryssord enn xbox.... 2
Guriane Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Hva skjedde med den gode gamle frimerkesamlinga? 2
Lykkelitenen Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Haha, det værste er at hadde jeg vært i rett humør og du hadde vært rette mannen, så ja, jeg hadde blitt med deg hjem. For å spille xbox vel å merke, ikke noe annet 1
Sunchild Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Tja, hadde jeg hatt en artig samtale med deg i forkant, så ville jeg ikke sett bort fra det. Men som de sier over her; x-box er ikke akkurat en god oppvarming for sex, så det hadde nok begrenset seg til x-box-spilling og kanskje et løfte om en senere date. 1
Nymph Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Tja, hadde jeg hatt en artig samtale med deg i forkant, så ville jeg ikke sett bort fra det. Men som de sier over her; x-box er ikke akkurat en god oppvarming for sex, så det hadde nok begrenset seg til x-box-spilling og kanskje et løfte om en senere date. Tja, er det bare jeg som ser det pirrende i å gjøre noe helt "ufarlig" og likevel føle på den underliggende stemningen og tenne på det? Å spille spill, føle seg stolt fordi man får det til, le sammen, ha en lett konkurransestemning og innimellom "be om hjelp" til å finne de rette knappene og komboene på controlleren. Kjenne "elektriske støt" når han er borti meg eller lukke øynene og kjenne på varmen og utstrålingen fra kroppen hans når han står i nærheten av meg og vite at han har like lyst på meg som jeg har på han, men foreløpig er det "ikke lov" å gjøre noe annet enn å spille. Så kan det utvikle seg videre underveis, hvis det ikke er til å unngå. Hva skjedde med hverdagsmagien, når ble sex og oppvarming så innmari teknisk?? For å si det som en Bergensjente jeg kjenner: "Eg belitar meg ikkje!" 4
Sunchild Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 Uhm, jeg har iallefall såpass konkurranseinstinkt at når jeg spiller et spill, så er det eneste jeg tenker på å gjøre det så godt som mulig Men kan selvfølgelig hende det fungerer for andre
Rainbow Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 Hadde ikke funka på meg, for jeg har aldri spilt xbox og vet ikke hva det connect-greiene er, hehehe!
sequin Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Hahaha nei, da hadde jeg heller gått hjem til meg selv og spilt kinect
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #13 Skrevet 6. juni 2011 "Hei, har skaffet meg Xbox kinect, vil du være med hjem å prøve? Hva er kinect? Mener du connect?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #14 Skrevet 6. juni 2011 JA, hvis jeg hadde likt deg litt i utgangspunktet. JA, fordi: 1. Jeg synes det er humor å bruke det som "sjekketriks" og jeg liker humor/gutter med glimt i øyet. 2. Jeg liker å spille 3. Jeg liker at gutter kan oppføre seg normalt og ikke flørte åpenlyst og strø seg med komlimenter. Og jeg er helt enig i alt Nymph sier over her. 1
Gjest Oblivion Skrevet 6. juni 2011 #15 Skrevet 6. juni 2011 Hadde funka bedre med "jeg har endel øl og en flaske whiskey hjemme, bli med opp?" Hadde ikke fått meg i seng av den grunn, men et bra nachspiel er alltid moro -jeg hadde nok huka tak i flere folk, og mer øl før vi tok turen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #16 Skrevet 8. juni 2011 Nei, jeg liker ikke dataspill i det hele tatt. Men hadde garantert blitt med henne om hun tilbød en kald øl i stedet.
FrøkenJosefine Skrevet 8. juni 2011 #17 Skrevet 8. juni 2011 Jeg elsker xbox, men da må måtte vi spilt noe morsomt! Hadde vært et fint sjekketriks, men da må du spille xbox også, ikke noe lureri!
addict Skrevet 8. juni 2011 #18 Skrevet 8. juni 2011 Tja, er det bare jeg som ser det pirrende i å gjøre noe helt "ufarlig" og likevel føle på den underliggende stemningen og tenne på det? Å spille spill, føle seg stolt fordi man får det til, le sammen, ha en lett konkurransestemning og innimellom "be om hjelp" til å finne de rette knappene og komboene på controlleren. Kjenne "elektriske støt" når han er borti meg eller lukke øynene og kjenne på varmen og utstrålingen fra kroppen hans når han står i nærheten av meg og vite at han har like lyst på meg som jeg har på han, men foreløpig er det "ikke lov" å gjøre noe annet enn å spille. Så kan det utvikle seg videre underveis, hvis det ikke er til å unngå. Hva skjedde med hverdagsmagien, når ble sex og oppvarming så innmari teknisk?? For å si det som en Bergensjente jeg kjenner: "Eg belitar meg ikkje!" JAAAAAAAAA!!! 1
Camya Skrevet 8. juni 2011 #19 Skrevet 8. juni 2011 Hadde funka bedre med "jeg har endel øl og en flaske whiskey hjemme, bli med opp?" Faktisk tror jeg xbox hadde funket bedre for meg Tror jeg ville slappet mer av rundt deg hvis vi hadde gjort noe som jeg i utgangspunktet synes var morsomt (bonuspoeng for at du deler samme interesse og har humor). Er sjenert, så åpenbare sjekketeknikker som å by på en øl har heller liten effekt. Min samboer fikk meg på kroken med DVD-maraton og YouTube videoer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå