Gå til innhold

stuck 12 timer på flyplass :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva man kan gjøre i 12 timer på en flyplass, det er Heathrow i London...midt på natta så jeg kan ikke gå og shoppe heller. :(

Lurer også på om det er noen steder jeg kan koble bærbaren min slik at jeg har strøm nok til filmer og serier gjennom natten?? :hallo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var just stuck 7 timer på flyplassen i Amsterdam.......

Benket meg på Starbucks og drakk kaffe til den store gullmedalje.... Hørte musikk på Ipoden, leste ei bok, kjedet meg, skravlet med fremmede, gikk på do, sullet rundt........

Gjest Heloise
Skrevet

Heathrow har stikkontakter litt ymse steder, så det burde ikke være noe problem :) Flere som satt sammen med meg sist gang jeg var der hadde koblet til laptopene sine til kontakter som var plassert på gulvet (om jeg huser riktig).

Jeg vet ikke åpningstidene på butikkene der, men har selv vært stuck på en flyplass i 8 timer (ikke like lenge vel å merke..) og vet hvor kjedelig det er. Jeg hadde med meg mye lesestoff og håndholdt spill osv, så tiden gikk jo.... til slutt :) God tur!

Skrevet

Lete etter stikk-kontakter da vel.. Jeg var stuck på karmøy flyplass i 11 timer en gang. Vi snakker et lite venterom med en liten kiosk. Kunne ikke gå noe særlig heller for det var ingen plass å gå. Smerte..

Skrevet

Heathrow har stikkontakter litt ymse steder, så det burde ikke være noe problem :) Flere som satt sammen med meg sist gang jeg var der hadde koblet til laptopene sine til kontakter som var plassert på gulvet (om jeg huser riktig).

Jeg vet ikke åpningstidene på butikkene der, men har selv vært stuck på en flyplass i 8 timer (ikke like lenge vel å merke..) og vet hvor kjedelig det er. Jeg hadde med meg mye lesestoff og håndholdt spill osv, så tiden gikk jo.... til slutt :) God tur!

Å så bra! Nå ble jeg lettet altså, trodde jeg kom til å gå tom for batteri og måtte lide meg gjennom natten hehe.

Ja må hamstre med meg tidsfordiv, men gleder meg også litt da, blir morsomt å snakke med fremmede mennesker som også er stuck. Takk for det! :goodbye:

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg vet ikke om du var stuck på flyplassen mens du skrev innlegget ditt, men den ultimate filmen i denne anledning må jo være The terminal? Er det ikke den som handler om han som virkelig er stuck på en flyplass?

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har ingenting å komme med, bortsett fra: jeg føler med deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om du var stuck på flyplassen mens du skrev innlegget ditt, men den ultimate filmen i denne anledning må jo være The terminal? Er det ikke den som handler om han som virkelig er stuck på en flyplass?

Jeg har ikke vært der enda, er nok en mnd tid igjen ca. Hehe d er sant, den filmen er virkelig i slaget for da. Men jeg er redd for å bli paranoid etter å ha sett den, får sikkert rare tanker om at jeg aldri kommer meg ut igjen.

:)

Skrevet

Har ingenting å komme med, bortsett fra: jeg føler med deg.

Takk for d, d går sikkert fint ;)

Gjest Heloise
Skrevet

Den synes jeg var fin! :jepp:

Skrevet

Huff, det hørtes avsindig kjedelig ut! Vurdert å leie rom på et av flyplasshotellene for å få sove litt, hvis det er plass i budsjettet?

Skrevet

Har vurdert d men har ikke kjekket prisene, vil ikke bruke flere hundre på d. Skal kjekke om jeg finner en hostel i nærheten. :)

Skrevet

Har vurdert d men har ikke kjekket prisene, vil ikke bruke flere hundre på d. Skal kjekke om jeg finner en hostel i nærheten. :)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Husk adapter!

Skrevet

Husk adapter!

Åhh, det var bra du sa, hadde ikke tenkt på det ellers! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...