AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Jeg er en student fra Trondheim som søker etter plass å bo. Jeg har en inntekt på 80.000 i året siden jrg jobber ved siden av studiene. Hva vil dere si er 'grei' pris for en hybel, og hva har jeg egentlig råd til med den årslønna? Har søkt lån og stipend men jeg har ikke lyst å bruke så mye av lånet og har lyst å kun bruke lønn og stipendet.. Hvor mye er det som regnes som stipend (det man slippe å betale tilbake om man består alle eksamenene?)? Da kan det iallefall dekke litt av leien tenkte jeg. Men, det er så mye stygt og shabby der ute, ellers så må man dele med altfor mange folk, ellers er selve soverommet knøttlite. Ugh. Er ikke så nøye hvor i Trondheim den ligger så lenge det ikke er mer enn 15-20 min inn til sentrum. Hvorfor er det så dyrt å leie? Har det alltid vært like dyrt?
Gjest Naenia Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Har du forsøkt å legge inn en annonse på hybel.no? Kjenner flere som har fått napp gjennom det nettstedet Vanskelig å si noe om økonomi når man ikke vet hvordan budsjettene dine ser ut på andre ting Er du typen som bruker penger på by'n, shopping, bil, dyr og så videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå