Gå til innhold

knipeøvelser med hva?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei:)

Skal trene der nede. Kjøpte meg enkle kuler, men tydeligvis for lette, da de ikke falt ut. Jeg ønsker derfor helst tyngre, med tråd. Ev noen som har erfaring med smartballs?

Tar veldig gjerne mot tips og linker:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen??

Jeg vil "melke" han til orgasme snarest!!

Skrevet

Smartballsene var vonde å få inn, så jeg tar knipeøvelser uten hjelpemidler og klarer fint å melke mannen til orgasme, selv etter to fødsler...

Det enkle er ofte det beste...

Gjest Eurodice
Skrevet

En kegeltrener du sikkert er på utkikk etter.

Denne er sikkert bra, men når kan den brukes? Jeg ser for meg at det må være veldig tungvint å ha den i skjeden hele dagen og knipe regelmessig forat den ikke skal falle ut. Den er jo lang som en normal penis. På den annen side trenger man ikke hjelpemidler for å trene ringmuskelen, det vil si pubococcygeus.

Skrevet

Jeg har disse :) ganske greie, litt vanskelig å få inn, må ligge... hehe... men sklir lett ned om jeg ikke kniper skikkelig. Funker bra her i hvertfall :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Smartballsene var vonde å få inn, så jeg tar knipeøvelser uten hjelpemidler og klarer fint å melke mannen til orgasme, selv etter to fødsler...

Det enkle er ofte det beste...

Kan du forklare litt nøye hvordan du gjør det?

Eks: Første dag på morgenen kan man knipe hardt i tre sekunder, så slappe av i tre sekunder. Gjenta tre ganger.

Andre dag på morgenen kan man knipe hardt i 4 sekunder, slappe av i tre. Gjenta tre ganger. Samme igjen på kvelden.

Øk gradvis de neste dagene til du tilslutt kniper så og så mye morgen, middag og kveld.

Mange sier de kniper og er såå fornøyde, men de færreste beskriver for andre hvordan de gjør det. Litt synd. :)

Skrevet

Begynn med å se om du kan knipe av strålen når du tisser, det er de musklene du bruker når du tar knipeøvelser.

Når jeg begynte trakk jeg sammen musklene i bekkenbunnen ca 10-15 ganger og holdt kanskje 1-3 sek, tre ganger daglig. Så øket jeg opp til 25, når det var gjort gjorde jeg intervaller, for eksempel 10 raske, 5 på 3 sek 10 raske osv.

Heisen:Se for deg at det er en heis med 3 etasje og den skal stoppe mellom hver etasje.Ligg på ryggen med knærne opp, trekk bekken bunnen opp en etasje, vent litt, trekk en etasje til, vent, trekk en til, så skal heisen ned igjen, da skal den også stoppe mellom hver etasje... Høres kanskje rart ut, men er meget effektivt!

Ellers så går det an å få en gratis dvd her, godt forklart og ett treningsprogram med.

Lykke til!

Gjest Eurodice
Skrevet

Man trenger ikke gjøre knipeøvelser til et vanskelig prosjekt. De kan utføres hvor som helst, når som helst, uten at andre legger merke til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...