Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg brygger på noe om dagen... :evil:

Fryktelig irriterende for jeg hater å være forkjølet! Følger alle rare råd jeg har hørt, men lurer på en ting:

Hvor mye solhatt tar dere for å forebygge? (har flytende ekstrakt) Står seff bruksanvisning på flasken men er det skadelig å ta mer enn det?

Har mest lyst til å helle innpå hele greia og bli frisk om... et kvarters tid? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruksanvisninger er alltid greie.

Er det ikke ørtenhundre dråper i et glass vann? :wink:

Skrevet

Jeg tok solhatt i en periode da jeg var yngere. Jeg har alltid vært plaget med forkjølelser ganske ofte. Har faktisk aldri vært så frisk som da jeg tok solhatt daglig. Tror jeg tok noe sånt som 16 dråper i et glass vann.

Skrevet

Jeg klarer ikke den flytende varianten, så jeg tygger pastiller til den store gullmedalje.

Ganske motbydelige de også forsåvidt, men.

Gjest Cleopatra
Skrevet (endret)

....

Endret av Cleopatra
Skrevet

Det er vel aldri bra å overdrive? Jeg pleier holde meg til det som står på pakken.

Håper det snart går over. :trøste:

Skrevet

Solhatt funker på meg i alle fall! Tar 15 dråper i et lite glass vann to ganger for dagen når jeg kjenner det er noe i gjære... Siste forkjølelse varte dermed 2 dager! (Ellers så er det bare placeboeffekt...) :wink:

Skrevet
Hei!

Man skal visst være litt forsiktig med bruken av solhatt.

Ei venninne av meg kjenner flere som har reagert allergisk overfor solhatten, samt har fått allergi for andre ting i tillegg.

Hun tok opp dette med legen sin og han sa at dette kunne forekomme.

Broren min ble sendt rett på sykehus etter at han hadde fått i seg litt solhatt. Holdt visst på å falle i koma. Så hvis du er plaget en del med allergier, ville jeg holdt meg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...