Gjest Student89 Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Hvis man er syk under en eksamen i bachelorgraden får man fortsatt omgjort til stipend da? Dette forutsetter da at man har skaffet seg legeerklæring. Ligger her med feber og forkjølelse og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Setter stor pris på svar:)
Gjest Dorey Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Hei! Tror nok ikke du slipper eksamen, selv med sykemelding. Du blir nødt til å ta konteeksamen på høsten i stedet. God bedring!
Gjest Imsdal Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Jeg strøyk en gang på en eksamen, og fikk selvsagt ikke omgjort noe da. MEN, når jeg tok et nettbasert studie ved siden av jobben, uten å motta noe lån eller støtte på Lånekassen, fikk jeg faktisk lån omgjort til stipend når jeg sto på eksamen. Dette var kanskje 5 år senere.. Selv om det ikke var samme studie en gang Så jeg vil tro det går!
kissi Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Du får ikke omgjort noe før du får tatt eksamen! Ta den opp ved neste mulighet, så ordner det seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå