Sumaya Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har mange triks for å gjøre gjøre det beste ut av utseende mitt. For eksempel renser jeg huden morgen og kveld, kremer, hårkur, rettetang/krølltang, sminke m.m. Spiser sunt, drikke mye vann og prøver å holde meg i bevegelse. Dette er jo noe de fleste jenter gjør men...Hva er dine beste skjønnhetstips?? Mine er drikke masse grønn/hvit te og alltid bruke solfaktor i ansiktet!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Mitt er å alltid passe på at huden ser bra ut. Hjelper ikke at man har kjempepene vipper som man fremhever med mascara, og den snasne rødfargen på leppene om huden er full i kviser og har en ujevn hudtone. Det er egentlig få som har såpass pen hud at de ikke trenger noe som helst for å jevne ut. Skal du sminke deg, huden/selve ansiktet først! 2
Benedicte22 Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Rense ansiktet morgen og kveld med riktige produkter for huden. Drikke masse vann. Enkelt og greit.
Gjest Aria. Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Ikke dusje seg ihjel. Gjelder både håret og huden.
Gjest Noevik Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Mitt er å alltid passe på at huden ser bra ut. Hjelper ikke at man har kjempepene vipper som man fremhever med mascara, og den snasne rødfargen på leppene om huden er full i kviser og har en ujevn hudtone. Det er egentlig få som har såpass pen hud at de ikke trenger noe som helst for å jevne ut. Skal du sminke deg, huden/selve ansiktet først! Faller litt ut av tema her, men slik du legger det frem virker det som om du tror at uren hud kommer av at man ikke passer på huden sin.... man kan gjøre alt etter boka og likevel slite med uren hud!! 6
Gumman87 Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Være nøye med å få av all sminke før man legger seg. Gradvis selvbruning:) Vann Søvn 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Faller litt ut av tema her, men slik du legger det frem virker det som om du tror at uren hud kommer av at man ikke passer på huden sin.... man kan gjøre alt etter boka og likevel slite med uren hud!! Neida, det var ikke slik jeg mente det. Har selv slitt mye med kviser og har gått på både Diane p-piller, Tetralysal-kur og Roaccutan-kur (i tillegg til en haug med kremer og linimenter) for å endelig bli kvitt de. Derfor vet jeg mye om hvor utrolig kjipt det er å være kvisete, og jeg vet også mye om hvordan dekke det best, og pleie og rense huden. Jeg har alltid vært mest opptatt av huden og derfor mener jeg at om man først skal sminke seg så er huden viktigst. Jeg leste noe om det i et Det Nye blad der de hadde intervjuet en makeup artist, og han mente huden var viktigst. Han sammenlignet det med at dersom ansiktet var et maleri, var huden lerretet. Og det hjalp ikke hvor pent man hadde malt både øyner og munn dersom lerretet ikke var godt nok. Det mener jeg også 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Faller litt ut av tema her, men slik du legger det frem virker det som om du tror at uren hud kommer av at man ikke passer på huden sin.... man kan gjøre alt etter boka og likevel slite med uren hud!! Neida, det var ikke slik jeg mente det. Har selv slitt mye med kviser og har gått på både Diane p-piller, Tetralysal-kur og Roaccutan-kur (i tillegg til en haug med kremer og linimenter) for å endelig bli kvitt de. Derfor vet jeg mye om hvor utrolig kjipt det er å være kvisete, og jeg vet også mye om hvordan dekke det best, og pleie og rense huden. Jeg har alltid vært mest opptatt av huden og derfor mener jeg at om man først skal sminke seg så er huden viktigst. Jeg leste noe om det i et Det Nye blad der de hadde intervjuet en makeup artist, og han mente huden var viktigst. Han sammenlignet det med at dersom ansiktet var et maleri, var huden lerretet. Og det hjalp ikke hvor pent man hadde malt både øyner og munn dersom lerretet ikke var godt nok. Det mener jeg også 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 Spise sunt, drikke vann, få nok søvn, trene, få profesjonell hjelp til hvilke hår og hudprodukter man trenger for å gjøre det beste ut av det man har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå