charley Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Noen som har en mal til kirkeprogram?Finner det ikke noen steder.
topsy Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 http://brudepikene.no/kirkeprogram jeg brukte denne som mal :-)
charley Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2011 Takk Men jeg har skrevet ned for hånd alt, men tenker på en mal som gjør det lettere å skrive det ut. Vi tenkte å brette et A4 ark. Hvordan gjor dere det?
Pebbles Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 (endret) Kommer til å lage to spalter over to sider i word, eller bruke publisher. Mest sansynlig blir det word, er litt mer kjent med word enn publisher. Med spalter kan du skrive det inn slik som står i linken til brudepikene. Skal du ha brettet stående A4 side er det bare til å sette inn spalter, skal du ha slik at det blir i A5 størrelse brettet må du ha arket liggende først. Endret 5. juni 2011 av Pebbles
lilleGrethe Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hvis det skal skrives ut på en litt proff skriver som har mulighet til å skrive ut "hefte", ville jeg satt det opp i rekkefølge side for side. Skal du ha et hefte som er A4-ark brettet til A5, ville jeg da laget 4 sider i A5-størrelse (du finner størrelse under sideoppsett i Word), med forsiden som side 1, osv. Dersom du har en litt mindre proff skriver, og skal skrive ut tosidig og brette selv, bør du lage to sider i A4 liggende, med to kolonner, slik at du får deling på midten. Baksiden skal da være til venstre på side 1, og forsiden til høyre, mens side 2 skal ha sidene inni. Du må gjerne bruke denne her som mal, da har du et utgangspunkt som følger metode 2. Endret 5. juni 2011 av lilleGrethe
topsy Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 jeg brukte publisher og da kan en velge tosidig hefte i A4 format. det var gjort på ganske kort tid og ble veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå