Gå til innhold

Hvordan knipe under sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at vi jenter kan knipe under sex. Er det for å bli trangere? Men hvordan gjøres dette under selve akten? Skal man knipe opp og igjen opp og igjen osv, eller knipe inn hele tiden uten å slippe? Hvordan funker dette? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør gjøre knipeøvelser rett og slett for å få kontroll over musklene der nede. Dem kan du bruke under sex både for at han skal ha det godt og for å ha det godt selv. Jeg får lettere orgasme når jeg kniper, for eksempel.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke alle som blir så mye trangere selv om de kniper, men de blir sterkere i musklene og det kjenner jo mannen hvis man kniper aktivt under samleie.

Skrevet

Hvis dere tar det litt rolig går det fint å slappe av når han støter i deg og knipe når han trekker seg ut, for hver støt hvis du skjønner :) funker veldig bra om du gjør det mens du sitter på toppen og har kontroll over tempoet selv, da er det lettere å få det til i begynnelsen i hvertfall. Knip når du går opp, slapp av på vei ned. Har i hvertfall funket VELDIG bra for meg ;) kjører dere på funker der vel bedre å bare prøve å knipe alt du har heletiden, jeg klarer i hvertfall ikke å knipe og slappe av i skikkelig raskt tempo. Det blir det trangere, mer friksjon og de fleste jenter kommer lettere om de bruker musklene sine der nede :) lykke til!

Øving gjør mester :lur:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...