AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Hei, Har lest mye om NOKAdietten, selv tenker jeg å prøve denne ved å bytte den ut med middag, frokost og mellommåltid,og heller spise en lett lunsj(tyggbar). Erfaringer? Er glad i sjokoladesmak generelt..er denne ok? Og hvor er det billigst å kjøre?(blir vel helsekost..?)
Gjest *Maja* Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Prøvde det der da jeg var ung og dum; endte med at jeg ble tynnfeit...musklene ble spist opp og jeg la på meg ektra da jeg prøvde å normalisere vekten. Anbefaler ikke dette i det hele tatt. Spis heller sunt og variert kosthold...Trust me; Kroppen din vil takke deg når det kommer til stykket... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Prøvde det der da jeg var ung og dum; endte med at jeg ble tynnfeit...musklene ble spist opp og jeg la på meg ektra da jeg prøvde å normalisere vekten. Anbefaler ikke dette i det hele tatt. Spis heller sunt og variert kosthold...Trust me; Kroppen din vil takke deg når det kommer til stykket... Akkurat samme erfaring her.
davina Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Har motsatt erfaring med noka diett. Gikk på den i 2 1/2 måned og holdt meg strengt til dietten. Gikk ned fra 68 kg til 62. Så vart det sommer og vanskeligere å holde seg til diett heile tida. Kutta meir eller mindre ut noka og åt vanlig mat i vanlige porsjoner. Lot være å veie meg sia eg tenkte eg hadde gått opp masse. Men det hadde eg ikkje. Sia juni i år og fram til no, med vanlig mat, har eg lagt på meg et kilo. Kansje to. Og då har eg ikkje passa meg med inntaket i det heile tatt. Noka har mange nye produkter å velge mellom. Ein behøver ikkje å berre drikke shake. Dei har middagsretter, supper, barer og div i tillegg. Meget fornøgd med ein kur som virker.
Gjest barista Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg har gått ned 10kg med Nokadietten. Jeg har ikke følgt den slavisk, men erstattet 2-3 av dagens måltider med nokaprodukter. Kjempefornøyd. Jeg har skrevet mye om det på bloggen min. http://frkcecilie.wordpress.com/ Her ser du en oversikt over mine favoritter innen noka: http://frkcecilie.wo...nokafavoritter/ Og her har jeg samlet det meste av det jeg har skrevet om noka: http://frkcecilie.wo.../category/noka/ Kjøpes billigst på nett. :-) Jeg er positiv til noka, og kjenner flere som har hatt suksess med dietten. Spesielt deilig er det at den ikke ene og alene består av shakes. :-) Anbefaler deg å prøve blanding av sjokolade og vanilje shaken, også kjøre den i blender!! Det er heeeeelt himmelsk! Endret 14. september 2012 av barista
lystige Skrevet 15. september 2012 #7 Skrevet 15. september 2012 Sikkert ok som en kickstart på slankingen. Jeg hadde aldri greid det da jeg syns alle produktene smaker py! Tror det er mye bedre å finne ut hvilket kalorinivå man bør ligge på og få i seg vanlig mat tilsvarende kaloritallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå