Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig sett filmen Phone Booth med Colin Farrell og Kiefer Sutherland. Noen som har meninger om filmen?

Jeg synes det var en god "nerve" i filmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke sett den, men den har fått gode kritikker. Tror kanskje jeg må leie den i helga...

Skrevet

Jeg synes den var kjempebra, veldig "stressende" på sett og vis, holder spenningen jevnt høyt oppe!

Skrevet

Synes den var bra jeg! Og Colin Farell er jo ikke så verst....

Skrevet

Jeg syns den var utrolig bra!!

Har fått ny respekt for Colin Farrell. Han gjør en utrolig jobb! Phone Booth er faktisk Speed i en telefonkiosk.

Skrevet
Phone Booth er faktisk Speed i en telefonkiosk.

Det var godt sagt!

:)

Skrevet

Det er faktisk ganske utrolig at en film som nesten utelukkende handler om hva som skjer i og rundt en telefonkiosk kan være så spennende! Colin Farrell leverer i hvert fall en strålende skuespillerprestasjon.

Skrevet

Det var godt sagt!

:)

:D Takk, takk... :kul:

Digger begge filmene da!!

Skrevet
Det er faktisk ganske utrolig at en film som nesten utelukkende handler om hva som skjer i og rundt en telefonkiosk kan være så spennende! Colin Farrell leverer i hvert fall en strålende skuespillerprestasjon.

:enig::enig:

Skrevet

Ufattelig bra film!

Men alle himler med øynene når jeg forteller om den fordi den høres så tragisk dårlig ut...

Skrevet

Jeg syntes den var OK, men litt for åpenbar. Og så kort!! Jeg trodde at filmen skulle begynne å ta seg opp og det begynnte akkurat å bli spennende da rulleteksten kom.

1 time og 15 minutter er litt lite. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...