Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo blitt den typiske feite jenta som er glad hele tiden og som er snill mot alle.

Det vil jeg jo selvsagt beholde men det er jo bare utenpå.

Prøvd å slanke meg nå lenge. Prøvd og prøvd.. Elendig forsøk men tenker mye på det.

Med risiko for flere negative tilbakemeldinger så vil jeg innrømme noe.

Jeg klarer ikke være motivert når det går så SAKTE!

Jeg vet det er på trynet og livstilsendring bør skje gradvis samtidig som at forbrenning ødelegges om jeg raser ned. Men det er jo sååå mye mere artig.!.

Og jo. Jeg har alltid vært stor men med flat mage. Nå er det blubb!

Er det noen andre der ute som har det som meg? Du vet. motvasjon svikter sammen med energi som flyr fra deg og så videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg! :-) jeg forstår deg KJEMPEGODT! Det kan være ufattelig demotiverende at vektnedgangen går så sakte, men sunt kosthold og trening - og en livsstil du kan leve med hele livet, er den eneste måten å oppnå et varig vekttap. Jeg la om livsstilen i april, for ganske nøyaktig 8 uker siden, og har gått ned 4 kilo. Dette er et perfekt vekttap med 0,5 kg i uken. Jeg vet at det høres lite ut og at det er lett å bli utålmodig - men du er nødt til å ta tiden til hjelp. Jeg spiser sunt, ofte og lite og trener mye! Jeg opplever ofte å bli utålmodig men det er SÅ verdt det når jeg ser resultater. Lykke til!! :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter også veldig med dette!

Vekta går aldri fort nok nedover, og formen blir ikke bedre fort nok.

Ender ofte med at jeg mister motivasjonen eller er tilbake i spiseforstyrrelsens klør.

Kjempe vanskelig!

Og ender alltid med at jeg går opp i alle fall like mye som jeg har gått ned...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...