AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Kan jenter egentlig bruke AXE? Vet den er for menn,men det er den eneste som lukter godt jo.
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Den AXE lukter veldig forskjellig når man lukter på den ifra boksen og når man lukter på den når den er på et menneske. Jeg har kjent mennesker som absolutt IKKE kler den lukta, og noen som kler den så godt at man får lyst å gå bak de i vinden for å lukte på dem :gjeiper: Men det er jo et MANNE-produkt. Jeg som kvinne ville aldri brukt det, men ønsker du å gjøre det så værsågod. Det kan også hende at den lukter annerledes og kanskje litt mindre mann når den blander seg med kroppslukta di.
Næjøss Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 ja, jenter kan selvsagt bruke axe, hvis du tåler å lukte mann (godt) ^^, selv har jeg ikke hatt problemer med bruk av gubbens baderomsgreier
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Da fortsetter jeg å stjele fra gubben tenker jeg
Sheherasade Skrevet 6. juni 2011 #5 Skrevet 6. juni 2011 Ha-ha, var det ikke den reklamen for noen år siden, om ei dame som tok AXE'n til mannen sin om morgenen fordi hun hadde det travelt, og ble sjekket opp av andre damer hele dagen?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #6 Skrevet 6. juni 2011 Æsj, kan aldri se for meg AXE lukte godt på ei dame når det lukter slik det gjør på menn. Men du gjør jo som du ønsker. :gjeiper:
hilli Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Jeg bruker ofte herredufter selv om jeg ikke er mann og føler meg ikke mindre feminin av den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå