Kooko Skrevet 5. juni 2011 #1 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har et 3mnd jente som ikke er så glad i å være på en bæresele... Jeg fikk en som gave før fødselen og gledet meg å bruke den (husker ikke merke men det er som baby-bjørn) men frøken ikke er så glad i den... Hun kan sitte fint i kanskje 5-10 minutter og så begynner hun å bli lei, kjeder seg og vil ut... Samtidig merker jeg at jeg er nødt til å holde hodet hennes siden den greie som burde støtte nakken ikke gjør det... har dere noen tips? Er det sånn at en må prøve ut forskjellige for å finne ut hvilken hun liker eller?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 5. juni 2011 #2 Del Skrevet 5. juni 2011 Har du henne med ryggen til deg så hun får se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kooko Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2011 nei, hun ligger mot meg, dvs mage mot mage... utifra instruksjoner skal babyer bæres mage mot mage inntil de klarer å holde hodet oppe (det gjør hun men ikke hele tiden!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2011 #4 Del Skrevet 5. juni 2011 Strengt tatt skal de ikke sitte framovervendt når de kan holde hodet selv heller, da dette gir feilbelastning på hofter +de blir lett overstimulerte... Hva gjør du mens du bærer henne da? her må jeg være i bevegelse hele tiden(bortsett fra når hun sover i bæretøyet) ellers kjeder hun seg lett+hun liker de vuggende bevegelsene når jeg går/støvsuger/rydder osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbull Skrevet 5. juni 2011 #5 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har henne "feil" vei, så hun får se. Holder hodet hennes men så går jeg med emne maks to timer i uka da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2011 #6 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Jeg har henne "feil" vei, så hun får se. Holder hodet hennes men så går jeg med emne maks to timer i uka da ups,feil post Endret 5. juni 2011 av Iza'bella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå