Imax Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Var på kino i går og så den, den var fantastisk! En ganske mainstream film til å være Cohen-brødrene (så min man Cohen-fan var litt skuffet), men den var kjempe bra. Lo ekstremt godt mange ganger, og til å være en romantisk komedie var den DRIT bra. God story, flotte skuespillere og masse humor og sarkasme. Verd å se! 5 stjerner fra meg. Hva gir du filmen?
Gjest Étoile Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Får en del stjerner i boka av meg også den, en femmer kanskje? Kjempefestlig film, velspillt, elegant, morsom - skikkelig glad -film!
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2003 #4 Skrevet 12. november 2003 Jeg syntes den var veldig bra - gir en femmer!
Musemor Skrevet 12. november 2003 #5 Skrevet 12. november 2003 Hm, en venninne sa at den var helt elendig, og at jeg absolutt ikke burde se den... Jaja smaken er tydeligvis som baken
Frk Doodad Skrevet 13. november 2003 #6 Skrevet 13. november 2003 Jeg holdt i allefall på å le meg skakk av den senen med leiemorderen, pistolen og atsmainhalatoren....
Sofia Skrevet 13. november 2003 #7 Skrevet 13. november 2003 Jeg ble skuffet over filmen. Synes den var vel forutsigbar og platt. 2 på terningen.
natasha Skrevet 13. november 2003 #8 Skrevet 13. november 2003 Jeg holdt i allefall på å le meg skakk av den senen med leiemorderen' date=' pistolen og atsmainhalatoren.... [/quote'] Enig - den scenen er en klar høydare! Synes forøvrig at filmen var helt grei, selv om jeg har mere sansen for andre Coen-filmer, f.eks Fargo.
Gjest Virvel Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 Jeg så den for et par uker siden og må si jeg ble skuffet. Den var jo morsom, men samtidig var den bare... teit. Nei, jeg likte den ikke noe særlig. Også jeg som hadde gledet meg sånn, etter å ha lest så mange gode kritikker.
Gjest Frigg Skrevet 17. november 2003 #11 Skrevet 17. november 2003 Jeg holdt i allefall på å le meg skakk av den senen med leiemorderen' date=' pistolen og atsmainhalatoren.... [/quote'] Denne scenen reddet filmen! Grei nok, men litt skuffende til å være cohen-brødrene... stjerner (av seks mulige) : ***
Piglet Skrevet 18. november 2003 #12 Skrevet 18. november 2003 Så den på fredag. Morsom! 4 * av 6 mulige. CZJ er forøvrig litt av en babe... :oops: Piglet
~sikka~ Skrevet 18. november 2003 #13 Skrevet 18. november 2003 Synes også den var ganske grei 4 av 6 mange morsomme scener
Gjest Joanna Skrevet 11. desember 2003 #14 Skrevet 11. desember 2003 Likte den, jeg. 5 av 6! (Knallsøt intro-melodi, med de englene og amor!)
Amelie Skrevet 11. desember 2003 #15 Skrevet 11. desember 2003 Hadde store forventinger, men syntes liksom aldri den tok helt av... Så den sammen med kjærsten min og hadde inntrykk av at vi var de eneste i hele salen som ikke lo! Det var sånn humre-humre film, men ikke noe særlig mer enn det synes jeg. George Clooney trekker jo selvfølgelig opp filmen da Amelies dom: terningkast fire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå