Gå til innhold

Jul uten barna, hva gjør dere da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på hva dere andre som er skilt gjør i fht jul og slikt..

Jeg begynte i dag å tenke på jula, vi skal nemlig til mekling på tirsdag og da falt tankene innom de fleste slike høytider..

Hva gjør dere de julene dere ikke er med barna?

Jeg kommer nå til denne julen til å være singel (regner jeg med iallefall), familien min bor på en annen kant av landet (dvs foreldre og søsken med familier).

Vurderer å reise til hjemstedet mitt, men å være der og feire jul med foreldre, og to søstre med familier for å være den eneste som er "alene" og til og med uten barn merker jeg at kjennes litt tøft det og...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville reist og besøkt familien min. Jul er jo en høytid hvor det er meningen du skal tilbringe den med de du er glad i og bryr deg om :) Ingen som fortjener å sitte alene på julaften! Så jeg syns du skal reise og besøke familien din! :)

• Liker 2
Skrevet

Eg og syntes du skal reise til familien din =)Du er jo ikkje aleina, du er jo barnet til foreldra dine :) Kanskje reise slik at du enten er litt aleine med foreldra dine før eller etter julafta..? Det hadde sikkert vert koselig til ein forandring :)

Ellers så har du kanskje venner som er single? Det er jo fullt mulig å feire jul saman med venner og ikkje familie :)

Håper du får ordna deg fram til jul, det er jo ei stund til :)

• Liker 1
Skrevet

Kommende jul blir den femte etter skilsmissen, og jeg pleier å dra hjem til mine foreldre (i en annen by) annenhver jul. Dette gjorde jeg også den første julen, da barna var hos far.

Søsteren min m/barn er også der på julaften.

Jeg trodde nok som deg at det ville bli rart, men på tross av at jeg er ganske lite sosial syntes jeg det var en koselig jul. Jeg er glad jeg gjorde det.

Skrevet

Min mor jobbet alltid i jula de gangene hun ikke hadde oss, så hun som hverken hadde mann eller barn kunne jobbe for de med familie til stede :P Da følte hun ikke så på det med jula heller. Og feiret med faren sin og stemora si.

• Liker 1
Skrevet

De jeg kjenner som har det slik, har også a)jobbet, eller b) feiret med familie eller single venner.

Også hører man om de som reiser avgårde alene, og ofte blir kjent med noen å "feire" med på turen!:jepp: DET synes jeg høres fantastisk ut...:rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...