Gjest Anjelika Skrevet 5. juni 2011 #21 Skrevet 5. juni 2011 Også må man huske på at en del jenter blir litt løsere i magen og har mer luft når de har mensen. Det passer ikke nødvendigvis så godt sammen med analsex. Samme tenkte jeg. Liker analsex, men under mensen så er det sjelden på toppen av ønskelisten. Om du bestemmer deg for å prøve det så ville jeg iallefall gjort det når jeg ikke hadde mensen i første omgang. Mensensmerter og eventuelt vondt i magen er ikke helt lovende for en god første opplevelse med det. Men ballespreng-unnskyldningen må han lengre ut på landet med. Han kan jo fint få utløsning uten samleie. Hadde kjøpt en fleshlight til han og sagt slå deg løs. 1
Sheherasade Skrevet 5. juni 2011 #22 Skrevet 5. juni 2011 Samme tenkte jeg. Liker analsex, men under mensen så er det sjelden på toppen av ønskelisten. Om du bestemmer deg for å prøve det så ville jeg iallefall gjort det når jeg ikke hadde mensen i første omgang. Mensensmerter og eventuelt vondt i magen er ikke helt lovende for en god første opplevelse med det. Men ballespreng-unnskyldningen må han lengre ut på landet med. Han kan jo fint få utløsning uten samleie. Hadde kjøpt en fleshlight til han og sagt slå deg løs. Fleshlight? Er det vagina på boks? TS, du får be ham gjøre som denne karen her, så har han noe å kose seg med mens du har mensen: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086667
Gjest heipådeg Skrevet 10. juni 2011 #23 Skrevet 10. juni 2011 Om du virkelig ikke har lyst, så lar du vær!Ærlig talt, en uke får han da klare seg. Jeg sier meg enig med de andre her inne, ikke ha sex nå du ikke ønsker det, hvertfal ikke anal sex for de er ingeng god opplevelser når man ikke er kåt! Men jeg skjønner deg også, det er ikke like let å si nei til sex alltid men det er ikke sån man skal føle det. Mine råd er: 1: skaff deg en anal dusj, det værste med anal sex er ofte frykter for at ting skal havne på kukken hanes, dene dusjen hjelper god på frykter + prøv å tenkt på fakta: - selv om du vasker deg med denne dusjen så er det ikke mulig å tømme seg helt så klart, det er altid en sjangse for at noe kan komme ut men det skjer ca bare 3 av 100 ganer har jeg hørt. - Kommer de noe på penisen hanes, ja så er det hanes problem tenker bare jeg er han med på leken (ikke minst oppfordrer han til leken) ja da får han smake steken. 2: Lær deg anal sex når du ikke har mensen, da kan dere starte med vanlig sex for å så gå over til anal sex når du er opphisset nok + man føler seg siker lit mer Fresh når man ikke har mensen. Etter hvert som du er konfortabel med anal så kan dere begyne å ha det under mensen, om DU ønsker det I blant er mensen smerter så stor at jeg og må si nei, men ofte er de ikke ile og da hjelper sexen meg fatisk med å holde smerter borte, lite tips bare. 3: bruk vibrator under anal sexen.Bruk den til forspill og under anal sexen og prøv å fokusere på vibratoren om sex ikke føles godt til å begynne med. ikke glem at det er ikke noe du burde føle deg presset til, det virker veldig sån og vist det er tilfelle så gi han et spark i de " sprengfulle" ballene hanes fra meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå