*Lillian* Skrevet 14. november 2003 #23 Skrevet 14. november 2003 Hun på rygg med sprikende bein, jeg oppå forfra og "bretter" beina hennes bakover og ut. Mine armer låser beina hennes der ute. Da får hun med seg hver millimeter og ingenting hindrer meg i å .......henne. Ellers er jo alt det dere nevner godt, spisebordet kan jo være en flott dessert. Ååååh, måtte du skrive om dette da?? Dette er jo bare så himmelsk digg, da *sukk* Herregud, er det mulig å bli så nøden :oops: Lillian *tusler ut igjen*
Suzy Skrevet 14. november 2003 #24 Skrevet 14. november 2003 Nesten alt er jo bra så lenge det ikke gjør vondt, men mest sexy er det nå å bli tatt litt hardt bakfra... *drømmer seg bort*
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #25 Skrevet 14. november 2003 http://www.cupido.no/archive.cfm?path=18,37,51 dette er spoon. enten kommer linken rett opp, eller så er det det bildet nede til høyre. enjoy
Bettan* Skrevet 14. november 2003 #26 Skrevet 14. november 2003 Jeg trives aller best når jeg står låst fast i gapestokken med rumpa i været og han tar meg bakfra
Gjest Fuglehue Skrevet 16. november 2003 #27 Skrevet 16. november 2003 Doggy og nesten som misjonær, bare at han ikke lgger men sitter på kne, og jeg har beina til værs på hver side av han og så kommer det så gøye klaskelyder :D Men begge disse er så bråkete og vi bor sammen med en så ogaboga setter veldig pris på privatliv etter vi oppdaget den sistnevnte
Gjest badgirl Skrevet 16. november 2003 #28 Skrevet 16. november 2003 Han på rygg på gulvet, med en strapp-on-dildo rett overfor penisen. Jeg sittende på huk over ham, med penisen i det ene hullet og dildoen i det andre. HIMMELSKT X 2
Nøste Skrevet 17. november 2003 #29 Skrevet 17. november 2003 Jeg liker 69 å bakfra å når jeg ligger på ryggen å han oppå , men jeg liker alt bare det er godt .
Gjest gorm Skrevet 17. november 2003 #30 Skrevet 17. november 2003 " Da får hun med seg hver millimeter og ingenting hindrer meg i å .......henne." Denne skjønte jeg ikke, kan noen forklare??
Gjest vampie Skrevet 18. november 2003 #31 Skrevet 18. november 2003 hardt bakfra er utrolig sexy min favoritt egentlig da men... misjonær er jo deilig og intimt...
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #32 Skrevet 18. november 2003 På ryggen med håndledd og ankler bundet i stolpene ved hodeenden.
Ch@rmille Skrevet 18. november 2003 #33 Skrevet 18. november 2003 Doggy Eller jeg på rygg, han på kne... Med e liten viberator til hjelper...
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #34 Skrevet 18. november 2003 Stående mot veggen er en favoritt for den har vi prøvd på lenge - nettopp fått det til!!!! Å bli tatt hardt i doggystyle er alltid godt! Ellers alle stillinger hvor han har fri tilgang til rompa mi under akten - han er litt "sm-Wannabe" og bare må daske litt. Greit for meg så lenge jeg får mitt.
Dina_ Skrevet 18. november 2003 #35 Skrevet 18. november 2003 Mot veggen? hvordan får man til det egentlig? må jo bli litt vanskelig pga vinklene vi prøvde spoon for første gang i går.. veldig bra stilling. en av mine favoritter nå
Nusse Skrevet 19. november 2003 #36 Skrevet 19. november 2003 Jenta ligger på siden med det ene beinet rett, og det andre helt trukket opp. Gutten sitter på kne og skrevs over innsiden av låret hennes, mens baksiden av det andre låret og rompa ligger mot magen hans. Håper jeg fikk forklart dette på en forståelig måte! Fantastisk deilig og nært. Både gutt og jente har begge armer fri, og kan kysse, klappe, kjærtegne.... Anbefales på det varmeste!
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #37 Skrevet 19. november 2003 Jeg tror jeg foretrekker den såkalte fengselsbetjentstillingen. Hun er innelåst, og jeg har håndjern og batong... (For ordens skyld: Kødda)
Suzy Skrevet 19. november 2003 #38 Skrevet 19. november 2003 Mot veggen? hvordan får man til det egentlig? må jo bli litt vanskelig pga vinklene Det krever at man er jevnhøy (evt har stabile krakker i huset) og har god teknikk..
Gjest GreenSky Skrevet 19. november 2003 #39 Skrevet 19. november 2003 Jeg tror jeg foretrekker den såkalte fengselsbetjentstillingen. Hun er innelåst, og jeg har håndjern og batong... (For ordens skyld: Kødda) Den må være beslektet med vekterstillingen!
Gjest GreenSky Skrevet 19. november 2003 #40 Skrevet 19. november 2003 Det krever at man er jevnhøy (evt har stabile krakker i huset) og har god teknikk.. Er en ikke jevnhøy, kan høye hæler hjelpe på. (Hvis det er mannen som er høyest, da! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå