Miss Marple Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Personlig liker jeg best å være på toppen, og mannen min elsker det! Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina_ Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 akkurat nå har jeg to favoritter.. en hvor han sitter i sofaen og jeg sitter over han.. veldig bra og den andre er doggy.. den kan brukes overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 12. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2003 Sofaen er et fantastisk lurt sted, det føles mye bedre for meg og i tillegg er senga vår litt myk når det begynner å bli heftig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Vi har nettopp "oppdaget" den at jeg er på topp meg ryggen til ham, og det er blitt en favoritt. Men vanlig "jeg-på-topp" er også veldig bra. Er faktisk også begeistret for misjonær, og at vi sitter, jeg i fanget hans og ansikt til ansikt. Hm, mange favoritter. Det kommer litt an på situasjonen. Noen ganger vil vi være nær hverandre og hviske og kysse, andre ganger litt røffere. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Er litt dyrisk, jeg - elsker å ri + doggy Men egentlig så er jeg med på de aller fleste stillinger jeg Oooh *sukk* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 Voff, voff. Synes også det er ganske fint bakfra når man ligger på siden i spoon. Det er en nær fin stilling som åpner for mye kos. Fin søndagsmorgen-stilling, jfr annen tråd om morgensex :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 12. november 2003 #7 Del Skrevet 12. november 2003 Voff, voff. Synes også det er ganske fint bakfra når man ligger på siden i spoon. Det er en nær fin stilling som åpner for mye kos. Fin søndagsmorgen-stilling, jfr annen tråd om morgensex :D Denne glemte jeg. Den er også bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Samme for meg hva slags stilling det er, bare jeg blir tatt hardt og godt og........ :o *mannen min kommer endelig hjem i morra....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. november 2003 #9 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg liker alle som er komfortable. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 Doggy! og misjonær! og spoon, ja.... egentlig hva som helst for tiden.. *desperat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 12. november 2003 #11 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg får aldri orgasme doggystyle :oops: Nå foretrekker jeg å ri. Før var jeg veldig glad i misjonæren. Men av en eller annen grunn så funker ikke jeg og elskeren på den. Merkelige greier egentlig. For den har alltid vært "sikkerstikket" mitt. Min garanti om syvende himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2003 #12 Del Skrevet 13. november 2003 Definitivt bakfra! Bakfra frå sida, sånn "spoon" (??), er også bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #13 Del Skrevet 13. november 2003 Voff, voff. Synes også det er ganske fint bakfra når man ligger på siden i spoon. Det er en nær fin stilling som åpner for mye kos. Fin søndagsmorgen-stilling, jfr annen tråd om morgensex :D :oops: Mmm, det er en skikkelig kosestilling. Men det syns jeg jammen meg misjonær er også. Da kan du liksom klemme alle armene og bena godt fast rundt elskeren din. Eller oppå, eller doggy eller :o abstinenser...*sukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #14 Del Skrevet 13. november 2003 69, ri, bakfra liggende på siden-analt, misjonær, doggy...Alle behagelige og deilige stillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. november 2003 #15 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg bare lurer - hvordan plasserer man seg i "spoon"? For slik jeg se det for meg så kommer vel ikke mannen inni der fremme hvor han skal inn i den vinkelen?? hvordan ligger dere da? ....og hvordan får man bevegelsen - og hindrer å gi ut? *litt flau - men veldig nysgjerrig hihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #16 Del Skrevet 13. november 2003 Dere ligger på sida, han bak deg. Begge har bøyde knær, og hvis du løfter rompa nok, og dere lirker sånn passe, så vips er den inni :oops: Var visst ikke like lett å forklare dette som å gjøre det. Mulig jenta må lene seg litt framover, og løfte seg litt... Åj, har aldri tenkt igjennom dette, og hvorfor svarer jeg sa? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snowflake Skrevet 13. november 2003 #17 Del Skrevet 13. november 2003 Herlig når mannen ligger under meg og jeg med ryggen til slik at han får tatt meg bakfra. Han holder fast beina mine med sine slik at jeg er skikkelig fastspent. Samtidig får han massert klitten min. Åh.... Nå må jeg bare hjem for litt kos :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lenej Skrevet 13. november 2003 #18 Del Skrevet 13. november 2003 ikke noe problem... bare å tippe bekkenet litt bakover, så er det fritt fram... absolutt en av mine favoritter når det gjelder koz sex...... for de dagene jeg har lyst på et knull er doggy en vinner... for ikke å snakke om på rygg på spisebordet...( ehh... solid bord er en fordel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 13. november 2003 #19 Del Skrevet 13. november 2003 Hun på rygg med sprikende bein, jeg oppå forfra og "bretter" beina hennes bakover og ut. Mine armer låser beina hennes der ute. Da får hun med seg hver millimeter og ingenting hindrer meg i å .......henne. Ellers er jo alt det dere nevner godt, spisebordet kan jo være en flott dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingy Skrevet 13. november 2003 #20 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har et problem. Hver gang han kommer inn i meg gjør det vondt i nedre del av magen. Fordi han er veldig stor, har jeg bedt ham ikke komme helt inn i meg, men det er vondt for det. Hvordan kan jeg nyte sex ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå