Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er den AB som skrev det lange innlegget...

Jeg ønsker deg masse, masse lykke til! Dette er nok den riktige avgjørelsen, og selv om det blir tøft i perioder, så stå på. Du tar ansvar for egen lykke, noe det absolutt står respekt av. Igjen, lykke til!

Tusen takk. Det trenger jeg nok.... :-(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du fortalt far veldig klart hvordan hans oppførsel virker inn på oppdragelsen av ungene?

AnonymBruker
Skrevet

Har du fortalt far veldig klart hvordan hans oppførsel virker inn på oppdragelsen av ungene?

Jeg er ikke TS, men svarer likevel. Selv om man sier det i klartekst - rett ut, uten å legge noe mellom, så er det likevel noen som ikke får det inn. De sier: "Nei, det er jo ikke bra.", men fortsetter å dure fram med oppførselen de alltid har hatt.

Det er selvsagt en fortvilet situasjon for den som sier ifra, og man tenker kanskje at vedkommende trenger litt tid, eller at man må si ifra igjen, men det går fortsatt ikke inn. Enkelte endrer bittelitt oppførsel når de skjønner at skilsmissen er et faktum, men det er i håp om å ikke bli forlatt, dersom man blir faller de tilbake i gamle vaner.

Og til dere som skriver at det bare er å ikke lage middag, så blir de sultne og lager selv: Det er ikke alltid så enkelt, hadde det vært så enkelt tviler jeg på at TS hadde skrevet her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...