Gjest Daenerys Skrevet 21. august 2011 #41 Del Skrevet 21. august 2011 Kjempebra!! Imponerende hvor fort du har forbedret tiden din, som du sier uten en plan! Det går bare fremover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 21. august 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 21. august 2011 Takk så mye for fine og oppmuntrende ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 6. september 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 6. september 2011 Da er vi tilbake. Meldig inn på treningssenter og kommet i gang med opptrening. Leggen er mye bedre, men jeg merker at løping ikke er helt rett enda, så holder meg til elipse. Prøver å kjøre 45min hver gang, målet er 3 ganger i uken, så det ikke blir for stor forskjell fra joggingen. Ved siden av elipse blir det også styrke. I dag ble det 45 minutter elipse, 4,55km og en gjennomsnittspuls på 178 i følge maskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 8. september 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 8. september 2011 Ny omgang på elipse, denne gangen 3,45km hvorav 1,5km med klatring, først på level 16 som er tungt og så 0,7km med level 17 som var jævlig. Pulsen på de 700 meterne lå på 190-195. Totalt ble snittet 178 i puls i dag også. Etter elipsen ble det også styrke for armene og overkropp. Bena fikk fri etter klatringen som var nok til å fremkalle melkesyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. september 2011 #45 Del Skrevet 8. september 2011 Flink du er! Høres tungt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 13. september 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 13. september 2011 Det går kun en vei, og det er fremover I dag har jeg tilbragt 45.03 min på elipsemaskin og tilbakelagt 5,85km. I følge maskinen har jeg brent 455 kalorier mens runkeepser mener det er 459. Nå er det ikke kaloriene jeg er ute etter og jeg vet begge deler kun er ca tall med store avvik, men det er faktisk det høyeste tallet jeg fått på runkeeper, samt lengste distanse på best tid. HAPPY! Det er veldig fristende å prøve å presse meg til å gå enda lengre på samme tid, men jeg planlegger å fokusere mer på variasjonen heller enn å slå meg selv hele tiden. Neste økt vil jeg bruke på intervalltrening igjen siden jeg ikke har hatt det siden jeg gikk fra jogging til elipse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 16. september 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 16. september 2011 Trening i dag også, men denne gangen styrke med en venninne (ikke så effektivt da, men litt ble det nå gjort...). 15 min på elipse som oppvarming (2,1km og pulssnitt på 176) og så 45 min styrke. Deilig å endelig føle at jeg er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 20. september 2011 Forfatter #48 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg er i slaget for tiden Merker at formkurven stiger og det kjennes helt herlig ut! I dag ble det 6km med elipse, brukte 38minutter, noe som er stooooor forskjell fra sist som var 45 minutter på 5,85km. Enda bedre enn tiden er forskjellen på pulsen. Nå kan jeg komme fortere i gang og holde på lenger før pulsen er oppe over 180, pulskurven har rett og slett gjevnere stigning. Jeg kan også holde meg lenger oppe i de høyere pulssonene (185-193) før jeg må ned igjen og når jeg først kommer til nedtrapp synker pulsen raskere enn når jeg begynte. GØY! Ble også styrke for overkropp i dag, satser på en økt i morgen også med intervalltrening og styrke for bena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. september 2011 #49 Del Skrevet 21. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 21. september 2011 Forfatter #50 Del Skrevet 21. september 2011 Liker smilyvalget Ble ikke trenig i dag morges, kom en del ting i veien, men jeg har planer om å skyve økten til i morgen mellom skolen og jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 23. september 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 23. september 2011 Planen var å jogge 5,71km (som er tilsvarende ruten min ute), men etter 1,5km begynte jeg å merke det i leggen, så da ga jeg meg. Ble 30min styrke for armene, rygg og mage, etterfulgt av 4,41km på elipse. I dag var det tungt, noe som kan ha en sammenheng med at jeg har ekstremt gangsperr etter i går Men men, jeg har da i det minste trent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. september 2011 #52 Del Skrevet 23. september 2011 Kjedelig! Men du har trent ja, styrke er også veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 28. september 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 28. september 2011 Tung økt etter noen dager med feber og generelt ubehag. Ble elipse i 35,54min, 5,62km og 182 i pulssnitt (jeg merker at jeg kan ligge lenger i høyere pulssnitt nå, deilig!). Etter kondisjonen ble det styrke for hele kroppen, ca 40 minutter. Nå er det en kjapp dusj før jobb og så håper jeg på å få en ny økt på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 30. september 2011 Forfatter #54 Del Skrevet 30. september 2011 Herre gud jeg tror jeg kommer til å dø! Nydelig vær i Bergen, så den planlagte turen på treningsstudiet ble bytter ut med en omgangt rundt Svartediket. Planen var den vanlige ruten med intervaltrening, men når jeg kom til endestoppet før jeg vanligvis snur ombestemte jeg meg og fortsatte opp. Opp...Opp...Opp... Jeez, jeg viste det var en lang oppoverbakke, men fy faen, de 2 km opp til Tarlebøvannet er drepen! Jeg kom 1,93km (runkeeper påstår i allefall det var 1,93km) før jeg ga opp. Da så jeg den laaaaange siste kneiken og mistet helt motivasjon. Pulsen var på bristepunktet og lårene mine brant, så da ble den en liten pustepause før jeg jogget hele veien ned igjen. Utrolig nok, veien tilbake når jeg kom ned på flaten igjen var faktisk mye lettere enn veien opp, det ble mer spenst i stegene og høyere tempo i intervallene på tilbaketuren. Totalt brukte jeg 1 time og 23 minutter (og 2 sek ) og turen var 8.35km lang, hvorav 2 km rett opp... Seriøst, rett opp! Stairway to heaven, eller mitt personlige helvette. Gjør ikke det der igjen med det første for å si det slik. Nå er det bare styrke for armene, så ønsker jeg helgen velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 7. oktober 2011 Stressende uke med null trening. Rett og slett ikke hatt tid og energi 3 skoleoppgaver med 3 forskjellige grupper som skal inn nesten samtidig, forelesninger, praksis, jobb.... Full rulle fra 7-21. Men i dag ble det en god økt da! Knallhard kondisjon i 46 minutter, elipse med bakkeinterval. På 46minutter ble det ikke mer enn 6,16km, men pulssnittet var 183, selv med 10 minutter nedtrapp på slutten. Melkesyre! Har planer om å få inn en økt søndag, samt ett håp om at neste uke blir roligere så jeg kan få inn minst 3 økter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #56 Del Skrevet 9. oktober 2011 6km på 36minutter. I dag var det så ille at svetten dryppet av meg. At den renner er en ting, men når jeg ser ned og oppdager dråper på underlaget blir jeg nesten litt flau Totalt holdt jeg på i 45 minutter og endre opp med 6.78km. Måtte ha lang nedtrapp for å komme meg ned igjen, selv etter 0 minutter lå pulsen på 164. Men men, det var deilig! Ble litt styrke for armer og rygg også og jeg kan med glede meddele at jeg nå har økt fra 7 til 9 på motstand i de fleste apparatene! For rygg ligger jeg fortsatt på 45kg i markløftish-maskinen (som jeg ikke naer hva egentlig heter), men vil jobbe litt med den vekten før jeg går videre, føler emg ikke helt hjemme på den maskinen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 2. mars 2012 Snart 5 mnd siden forrige oppdatering så nå er det på tide å begynne igjen Jeg er midt i eksamen og styr, men prøver så godt jeg kan å få inn minst 3 økter i uken, hovedsaklig elipse med styrke. KOndisjonen blir stadig bedre og bedre, men vekten går stadig opp, mye pga Bergene melk med smørbok og freia sine påskeegg. jeg spiser glatt en pakke med påskeegg på en gang, og fint et par pakker i uken. Ikke bra, men jeg jobber med saken! Uansett, jeg er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. mars 2012 #58 Del Skrevet 2. mars 2012 Velkommen tilbake Mmm, påskeegg! Men jeg klarer MAKS to, de er så mektige og søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #59 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg spiser glatt en pakke på en gang, har jeg to for hånden går alle 8 eggene ned. Jeg har aldri blitt kvalm av den, jeg bare spiser og spiser og spiser og spiser. De er så sinnsykt goooooooode! Farlig! Heldigvis er påsken rett rundt hjørnet og de forsvinner igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #60 Del Skrevet 4. mars 2012 Fikk inn en kondisjonsøkt mellom all lesingen, bare to dager igjen så er det noen dager med lesepause før jeg må begynne på neste prosjekt samt begynne å lese til matten jeg tar opp igjen. Den datoen begynner å nærme seg skremmende fort :S Uansett, dagens økt var på 48 minutter, 5,53 km og motstand på 17. Kjørte intervall med 3 minutter med tempo på 7,5km/h-8,5km/h og 2 min rolig, slik holdt jeg på gjennom 5 runder, før jeg avsluttet med å senke motstand til 15 og bare lot bena gå av seg selv (ca 6-7 km/h). Ingen styrke da jeg har gangsperr i skuldrene og nakken, så ble rett tilbake til lesingen... Planen er å få inn en økt i morgen med styrke, men jeg kommer til å se det ann i forhold til eksamenslesningen og skuldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå