Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Jeg og en venninne har tenkt oss til Italia neste sommer. Må være et sted med bra uteliv, men også bra strender. Har sett på Terracina, men virker veldig stille og rolig der. Hvordan er det f.eks i Genova, Rapallo, Ischia, Napoli? Har ikke funnet et eneste feriested der det virker som det er noe liv. Kanskje de ikke har night clubs i Italia..
MissStiles Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Terracina og Rapallo er begge rolige steder. Så tror ikke du finner så veldig mye uteliv der. Har du sett på Roma? Napoli? Firenze? Jeg befinner liksom ikke helt Italia som det store partystedet som mange av øyene rundt Hellas, Spania eller Tyrkia.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Nei det ser dårlig ut du.. har googla masse men virker veldig rooolig overalt i Italia. Får heller reise til Frankrike og ta en dagstur til Ventimiglia eller noe tror jeg.
MissStiles Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Googlet faktisk jeg og. Fant veldig lite. Evt. Sicilia. I hovedstaden, Palermo? Hvis ikke Italia, så har du også Malta. Ikke så langt unna Italia.
lurine Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Adriaterhavskysten - ta fly til Venezia, Norwegian flyr direkte: Lignano Sabbiadoro for jetset-livet, Bibione for familie. De ligger "vegg i vegg". http://www.sabbiadoro.org/(S(nrordwzjpwlu0hu4mcng0dic))/galleria.aspx?ID=141&GR=2&LN=en Litt lenger ned er Lido di Jesolo - hvordan partyfaktoren er der aner jeg ikke. Alle stedene har flotte strender og er proppa med turister hele sommeren. Mye tyske turister i Bibione. Også har vi jo Gardasjøen, er visst ganske livlig der på kveldstid, men det har jeg bare hørt. Nederst på siden her vises video fra diverse fester forskjellige steder: http://bynight.excite.it/best-beach-party-summer-2009-N23896.html
Aranciata Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Lurine har rett, Adriaterhavskysten er nok det mest party-vennlige i Italia om sommeren. Men hva med Ibiza? Det er jo ikke Italia men det erjo party-øya over alle party-øyer, og fine strender har de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå