Gå til innhold

Flytte ut under reparasjon av bad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg lurer veldig på en ting, og håper noen her inne kan hjelpe meg. Vi flyttet inn i en nyprosjektert leilighet/terrasseblokk for ca 3,5 år siden. Veggene på badet må nå fikses pga at de "buler" ut. Dette er selvfølgelig en feil fra produsentens side. Greia er at vi må bo på hotell mens dette blir ordnet, for vi får ikke brukt dusj/toalett/vask.

Han fyren som er sjefen for dette prosjektet gjør meg bare så utrolig :kjempesinna: . I utgangspunket hadde han feilberegnet hvor lang tid dette ville ta, og hadde bestilt hotell for noen dager. De stakkars håndtverkerne som har jobbet som besatte klarte likevel ikke bli ferdig til den tiden sjefen hadde forespeilet. (Det hadde de gitt ham beskjed om før de startet, men det er en annen historie).

Vi har nå bodd hjemme noen dager, men siden de ikke rakk å bli ferdige, så må vi flytte ut igjen i morgen. Det som irriterer meg og samboeren min grenseløst nå, er at denne sjefen nok en gang har vært sent ute med å bestille hotell, noe som gjør at "ingen ting" var ledig her i byen hvor vi bor. Dvs det er noen ledige rom, men det er litt dyrere enn hva denne karen tydeligvis er villig til å betale. Resultatet er nå at han har fikset rom til oss langt ute i "huttiheitu". Vi må ta tog + buss for å komme oss dit. Alt bare fordi denne :kjempesinna: har vært så treig og arrogant! Jeg har så lyst til å slå denne mannen rett ned! Vi får ingen penger til mat, og heller ikke til tog + buss, så vi får attpåtil merutgifter!

Dette ble et ganske langt innnlegg, men jeg ble så ivrig mens jeg skrev. Det jeg da lurer på, er om noen her inne har vært i samme situasjon og vet hvordan man kan gå fram. Jeg synes vi skulle hatt kostpenger, samt at vi kunne blitt påspandert hotell i byen vi bor i. Er det noen som vet noe om hvordan man kan gå fram for å vinne fram? Jeg har prøvd å søke litt rundt på nettet, men finner ikke noe om det. Helt feil at vi skal ha masse utgifter og tungvinte løsninger pga denne dustete mannen :frustrert: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...