Chiyo Skrevet 8. oktober 2011 #21 Skrevet 8. oktober 2011 Hva er det som er så galt med at barn har lekepistoler? Er det virkelig helt fortferdelig, blir de kriminelle av det? Det tror ikke jeg. For i boretslaget jeg bor i var det noen som ringte barnevernet og politiet når de så naboens gutter på 8 og 9 år med lekepistoler. Og det på dems egen eiendom til og med. Og fredagen som var hadde vi et møte i boretslaget der 5 foreldre vil at lekepistoler skal forbys i boretslaget. De vil at andre voksne i boretslaget skal ha rett til å ta fra barna det. To av foreldrene vil også melde foreldrene til barnevernet om de gir barna lekepistoler eller voldelige spill eller film med nakenhet i og vil ha kontroll i boretslaget på spill og film for alle som har barn under 18. Jeg tviler da sterkt på at noen kan få gjenom noe slikt. Et boretslag har vel ikke den type makt? Men jeg lurer veldig på hva det er med slike folk? Hvorfor kan dem ikke passe på seg selv? L-A-T-T-E-R-L-I-G! Si at de må gjerne forby sine barn å ha leke pistoler, men at de skal passe sine egne saker. Du bestemmer over ditt barn og hvis du syns det er greit, så må må dit barn få leke. Barn har lekt "voldelige" leker siden tidenes morgen og de fleste av oss er ikke psykopatiske massemordere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå