Janis Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Jeg er flau over at jeg ikke har tatt godt nok vare på meg selv de siste årene. Fikk første barn så tidlig osv... Huden har vært minste prioritert. Kroppen før den... Jeg har hatt ett produkt, det er det. :sparke: (den 3 i 1 fra garnier..) Nå er jeg inne i olje verden. Og elsker det. Og jeg vet hva for slag ansiktsVASK jeg skal ha/bruke. Nå driver jeg med prosjekt "sorte prikker/hudorm" Her om dagen brukte jeg vita strips på nesa. Så kveldsvask og smørte meg inn med olje og eller acnityl. Dagen etter ser jeg rester av hudormer som stikker ut. Klemme på det er å straffe seg selv.( ikke klem mye, det ble fingeravtrykk på nesa mi her om dagen.) Sørsmålet mitt i den settingen: Etter en sånn behandling burde jeg bruke anskitskrubb? Peeling og maske. Hva er forskjellen? Det er en verden jeg ikke kan noe om. Har ikke vært borti det siden tenåra da vi kjøpte poser på Vita Fyr løs til de som gidder!
bananbåt Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Peeling og maske er to forskjellige ting. men peeling og skrubb er det samme. Begge deler kan med fordel gjøres 1-2 ganger i uka, gjerne med peeleng etterfulgt av maske.. 1
smiiiley Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har skrevet litt om peeling og masker og generell hudpleie i bloggen min om du er nysgjerrig:) (link i signatur) Men ellers, så ville jeg peela og hatt på rensemaske 2 ganger i uken om du ønsker å redusere sorte prikker. Rekkefølgen jeg ville brukt er rens, peeling, så evnt de stripsa og klemme ut litt, og deretter en rensemaske. Til slutt den olja du syns er god, eller et godt serum og hudkrem. Hva du bruker etter maska er individuelt. Alt etter hva du syns er best. Men viktigste er å PLEIE huden å gi den fukt etter peeling og maske. Håper det hjalp litt
smiiiley Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har skrevet litt om peeling og masker og generell hudpleie i bloggen min om du er nysgjerrig:) (link i signatur) Men ellers, så ville jeg peela og hatt på rensemaske 2 ganger i uken om du ønsker å redusere sorte prikker. Rekkefølgen jeg ville brukt er rens, peeling, så evnt de stripsa og klemme ut litt, og deretter en rensemaske. Til slutt den olja du syns er god, eller et godt serum og hudkrem. Hva du bruker etter maska er individuelt. Alt etter hva du syns er best. Men viktigste er å PLEIE huden å gi den fukt etter peeling og maske. Håper det hjalp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå