Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har fått respons på del 1 velger jeg å fortsette med nok et av livets mysterier.

Mysterie #2: Jenter og snakking inne på do.

Dette er noe jeg har observert på jobben, og som har blitt bekreftet av både jenter og gutter som jeg har diskutert det med.

På jobben så har vi toaletter hvor man først kommer inne i et lite rom som har vask, speil etc. Dette er et lite rom som er kanskje 1,5x1 m, dvs veldig lite og trangt. Fra dette rommet er det inngang til to avlukker. Det som jeg har oppdaget er at veldig ofte når jenter treffer hverandre på lille rommet, på vei inn eller ut fra do, så begynner de å snakke om vær, vind, tamponger og gud vet hva. Det står der og snakker i lang tid. Dette er noe gutter overhodet ikke gjør. Gutter går på do, og så kommer de seg ut fort som faen. Unntaket er kanskje de som av en eller annen merkelig grunn sitter på do og leser avisen, men dette kommer jeg tilbake til i "Livets mysterier del 3". Hvis gutter treffer hverandre på det lille rommet på vei inn/ut fra do, så blir det nesten en pinlig stemning hvor man såvidt nikker til hverandre, og så går man inn eller ut så fort så mulig.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg prater aldri med andre kvinner inne på offentlige toaletter. Men i fylla skjer det hele tiden. Er på toalettet alt det som er "top secret" foregår :gjeiper:

Skrevet

Jeg har faktisk fått meg et par venninner på do jeg :) Er enig at det er litt merkelig, men det er allitd så lett å snakke sammen når vi står ved siden av hverandre og ser hverandre i speilet. Hvor har du kjøpt den veska? Dødsfin:)

Husker en jente sa til meg en gang: Så utrolig fine lepper du har! (vi er venner idag)

Tror det har noe med at da møtes man bare jente mot jente, og omgivelsene er så enkle i forhold til ellers. Hvor man ofte sitter med andre venninner og det er ikke så lett å bare snakke med en gjeng.

Med jenter jeg er venn med i utgangspunktet kan det godt være vi tar en samtale på do, hvis vi er ute, da det er litt roligerer, mer privat og ikke så masse mennesker.

Skrevet

Dette er faktisk ikke et fenomen jeg selv har lagt merke til, men så er ikke jeg en person som synes det er naturlig å slå av en prat på et slik sted heller. Kommer an på selvsagt, men det skjer ekstremt sjelden.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest ¤Alena¤
Skrevet

Jeg slår nok av en prat på toalettet, men ikke mellom avlukkene og jeg foretrekker å trekke ut og heller fortsette utenfor.

Synes at herreavdelingen lukter en del "strammere" enn hos damene så der ville jeg nok ikke slått av en prat, og det blir jo også noe annet når man faktik ser den andre gjøre sitt:gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...