AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Hva gjør dere når dere kommer hjem fra jobb eller skole?
Gjest pepsimaxpower Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 jeg henter ungen i barnehage etter skole også er det rett hjem å sette over middagen og rydde over huset. etter middag er det leketid så legge tid for minsten så min tid til lekser så kan man kanskje slappe av en halvtime før man selv legger seg Hva gjør du? 1
Gjest bubbels Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Trener rett etter jobb (før jeg kommer hjem), og når jeg kommer hjem fra trening er det do og dusj, så lage middag.
lilla¤ Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Jeg rydder kjøkkenet og alt smårotet fra kvelden før, setter på en maskin med klær og bretter klær fra dagen før, vis det trengs. Så studerer jeg et par timer, så lager jeg middag.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Noe slik i denne rekkefølge: - Skifter til lettere tøy. - Setter på noe musikk - Åpner vinduer (om sommeren) - Sjekker Facebook og nyheter (Aftenposten, Dagbladet og Østkantavisa) - Går gjennom dagens post - Planlegger ettermiddagen/kvelden
Orchideae Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Noe slikt ca. gjør jeg: - Skifter og dusjer - Lager middag - Tar oppvasken (ikke oppvasmaskin, blææææhh) - Vasker tøy - Slapper av med samboer
MissStiles Skrevet 5. juni 2011 #11 Skrevet 5. juni 2011 Tja, det skifter jeg til noe annet. kanskje dusjer. Også lager jeg middag mens jeg kanskje setter på radioen. Rydder. Vasker. Slapper av. Ser på TV. Eller er sosial sammen med venner.
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. juni 2011 #12 Skrevet 5. juni 2011 Jeg ELSKER å komme hjem etter en lang dag! Det første jeg gjør er å kaste av meg de "fine" klærne, hopper i treningstøy og ut på tur med den kjære hunden min - uansett vær. Vel hjemme igjen dusjer jeg, går barbeint rundt etter det og lager mat, har besøk av venninner, sitter på dataen og nerder eller sitter under et pledd i sofaen og koser meg
Cookiemonster Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Jeg ELSKER å komme hjem etter en lang dag! Det første jeg gjør er å kaste av meg de "fine" klærne, hopper i treningstøy og ut på tur med den kjære hunden min - uansett vær. Vel hjemme igjen dusjer jeg, går barbeint rundt etter det og lager mat, har besøk av venninner, sitter på dataen og nerder eller sitter under et pledd i sofaen og koser meg Dette høres akkurat ut som meg
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #14 Skrevet 11. juni 2011 Skifter til noe annet, slapper av litt i sofaen med tv og min kjære, lage middag, spise, se på en film og så
Kanutte Skrevet 11. juni 2011 #15 Skrevet 11. juni 2011 Henter minsten i barnehagen. Vi går hjem og er hjemme 17.00-17.15. Rekker som regel en rask middag før jeg følger en av guttene på trening eller kamp (2 av 3 spiller fotball). Hjemme igjen er det å legge barn før jeg kollapser på sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå