AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har en bekjent som har en tendens til å være ganske så masete, og jeg ønsker å vise meg som frakoblet for denne personen slik at jeg ikke blir synlig på chatten. Hvordan gjør jeg det?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Du legger denne personen til i en egen gruppe og deretter kan du styre om den gruppen skal være pålogget chaten eller ikke...
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Ja, men HVORDAN gjøres det? Jeg finner ikke noe sted der jeg kan velge hvilke grupper som ikke skal se jeg er pålogget.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Øverst til venstre i chattevinduet (listen over påloggede personer) finner du "vennelister". Trykk her og skriv inn listenavn. Når listen er opprettet, trykker du på rediger (som kommer opp når du holder pila ved siden av navnet på lista), og legger til de personer som du vil ha i den aktuelle gruppa.
CoffeeCup Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Du trykker på account, helt øvers i høyre hjørne, trykker på edit friends, så på create list også legger du til de du ikke vil chatte med... når du da trykker på chatten, er den delt i to. En liste over de "vanlige" og en med de du har lagt til i listen. Så kan du trykke på den grønne knappen ved siden av navnet på lista, da blir den svart, og de på listen vil da ikke se at du er pålogget. Du vil heller ikke se de heller. Når du trykker på samme knappen igjen, vil du logges på for den gruppa igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Du trykker på account, helt øvers i høyre hjørne, trykker på edit friends, så på create list også legger du til de du ikke vil chatte med... når du da trykker på chatten, er den delt i to. En liste over de "vanlige" og en med de du har lagt til i listen. Så kan du trykke på den grønne knappen ved siden av navnet på lista, da blir den svart, og de på listen vil da ikke se at du er pålogget. Du vil heller ikke se de heller. Når du trykker på samme knappen igjen, vil du logges på for den gruppa igjen. Der ja! Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå